· articole
· intamplari
ultimele mesaje   |   reguli  |   ajutor  |   lista membrilor
Ultima vizita a fost

Index www.parinti.com > Sanatatea copiilor >Sanatate > Nou-nascut si antibiotic...
< subiectul anterior :: subiectul urmator >
subiect nou  raspunde
autor Nou-nascut si antibiotic...     
Cora





03.06.2002 7:24   Nou-nascut si antibiotic...  citat 

trist ati citit bine.
O idioata de pediatra in una din maternitatile din RO, constatind ca puiutul meu are o scursoare galbuie la ochi, i-a facut antibiotic injectabil si picaturi tot cu asa ceva. Ochiul a mai curs citeva zile, copilul a avut flora bacteriana complet distrusa, iar noptile si zilele noastre au fost un calvar din cauza colicilor.
Mama insa, care lucreaza de mai bine de 30 de ani in oftalmologie, l-a spalat pe micut cu sapun pe fata si pe ochisori (Baby Magic) si a 2-a zi nu mai avea nimic.
!!! Spalati-va copiii cu sapun (special pentru ei, bineinteles) pe fata, vor avea pielea si ochisorii mereu curati. Daca insa ochisorii continua sa curga, probabil in jurul a 5-6 luni va trebui ca un medic sa le desfunde glandele lacrimale.


sus

Denunta
mamaluieric




Locatie: germania
Copii
Eric: 18 ani, 4 luni
Hanna: 14 ani, 11 luni

13.06.2002 7:14     citat 

acum am auzit de un copil (2,5 ani) care a avut 1 an de zile bronsita. si doctorita i-a dat tot anul antibiotice. m-am cutremurat. pana la urma parintii au dus copilul la un medic homeopat. acum e ok.

sus

Denunta
Cora





13.06.2002 8:08     citat 

Apropo de administrarea antibioticelor.
Daca aceasta se face in aceeasi perioada cu aparitia unui dinte, exista riscul ca pe suprafata dintelui sa apara pete foarte inchise la culoare, ce pot fi usor confundate cu cariile.
Eu am patit asa ceva cu baiatul meu. Pentru otita medie facuta la 18 luni, i-am administrat 10 zile antibiotic si molarul care i-a iesit in aceeasi perioada are o pata bruna (aparuta la citeva luni diferenta), asemanatoare cariei. Medicul stomatolog si pediatrul ne-au lamurit despre cauza care a provocat aceasta pata.


sus

Denunta
Anne-Marie




Locatie: bucuresti
Copii
Alexandra: 18 ani
Adelina: 9 ani, 9 luni

13.06.2002 11:53     citat 

Dar la dintele definitiv o sa ramana pata?
Alexa a racit acum (febra maricica, rosu in gat, tuse, stranut si o diaree destul de nasoala). Medicul pediatru i-a prescris Sumetrolin (un fel de biseptol). Oare o sa aiba si ea probleme cu dintii (ca de vreo doua saptamani o chinuie un dintisor)? Eu stiam ca biseptolul nu e antibiotic, dar poate ma insel....


sus

Denunta
Cora





14.06.2002 12:07     citat 

Se pare ca antibioticele au acelasi efect cind apare un dinte, fie el de lapte sau definitiv. Nu cred insa ca se vor transmite petele de la dentitia de lapte la cea definitiva.
Si intr-adevar biseptolul nu-i antibiotic. Dar nici sa lasi copilul bolnav nu poti. trist


sus

Denunta


< subiectul anterior :: subiectul urmator> 
Data este GMT + 2 Ore
subiect nou  raspunde
mergi la: