· articole
· intamplari
ultimele mesaje   |   reguli  |   ajutor  |   lista membrilor
Ultima vizita a fost

Index www.parinti.com > Sanatatea copiilor >Sanatate > Alergie la antibiotic!
< subiectul anterior :: subiectul urmator > pagina 1, 2  »
subiect nou  raspunde
autor Alergie la antibiotic!     
Aducut




Copii
Codrin
Olguta
Cornelia

09.04.2003 3:35   Alergie la antibiotic!  citat 

S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Stiti cumva cum se manifesta, cum trece?
Codrin (aproape 1 an) a inceput sa ia antibiotic-eritromicina, pentru bronsita lui care nu-l mai lasa, si am observat, dupa vreo ora dupa ce i-am dat, ca s-a inrosit la fata, i s-au umflat pleoapele si cred ca il si mananca fetisoara ca da cu manuta sa se scarpine trist .. Mai are si o iritatie pe spate in zona funduletului, nu pe fundulet.. plang sau sunt foarte trist
Nu stiu cum sa fac sa-i treaca... trist maine o sa sun doctorul, acum e prea tarziu, dar sunt speriata rau (mai ales dupa ce i s-a intamplat lui daniluca plang sau sunt foarte trist )



help.


sus

Denunta
vulpita




Locatie: Canada
Copii
Erica: 17 ani, 6 luni
Miruna: 13 ani, 8 luni

09.04.2003 3:57     citat 

In primul rand trebuie sa intrerupi sa-i mai dai medicamentul care i-a provocat alergia, si acum si intotdeauna. Urmareste copilul si vezi cum evolueaza sub influenta alergiei. In unele cazuri, din cauza alergiei la medicament nu mai poti respira: se umfla limba si amigdalele. Nu e de glumit. Daca ti se pare ca situatia se agraveaza dute imediat la urgenta nu mai astepta pana maine. Si pe viitor sa spui intotdeauna la ce e alergic copilul, cand mergi la doctor sau la spital.

sus

Denunta
daniluca




Locatie: prin State

09.04.2003 5:56     citat 

Sfatul meu...ia masuri cat e cazul...intrerupe antibioticul care oricum nu-i mai face nici un bine...sunt atatea antibiotice ca sigur poti sa-l inlocuiesti cu ceva...o sa-ti dea medicul altceva...
Eu zic ca e mai bine sa suni la urgente si ei or sa-ti spuna daca sa-l duci sau nu, si ce sa faci...
Sanatate multa!


sus

Denunta
Cora





09.04.2003 6:42     citat 

exclamatie Adi, mergi cit mai curind la un medic ca sa stii exact daca medicamentul este problema. Pina atunci insa nu se recomanda intreruperea administrarii de antibiotic; daca o faci, risti sa fie nevoie de un antibiotic si mai puternic pt. a distruge tulpina formata prin intreruperea primului. exclamatie

In general oamenii sint alergici la ampicilina sau eritromicina si ma intreb cum de ti-a recomandat acest antibiotic fara sa-i faca o antibiograma copilului. socat De ce nu ti-a oferit Augmentin?, cel mai indicat si des folosit in cazul copiilor? care da cele mai putine alergii? intrebare


sus

Denunta
eapopescu





09.04.2003 10:11     citat 

Cum sa nu intrerupa tratamentul la asa reactie ???
Vrei sa faca soc??? Doamne fereste!



Ultima modificare efectuata de catre eapopescu la 08.05.2003 4:11, modificat de 1 data in total

sus

Denunta
Cotty




Locatie: Germania
Copii
Marian-Lucian: 19 ani, 8 luni
Thomas-Nikolas: 16 ani, 8 luni

09.04.2003 10:45     citat 

Eu am patit asa cu Marian de la Ampicilina. Am intrerupt imediat antibioticul si am fost la medic. Mi-a zis atunci ca e posibil sa fi facut alergie si din cauza ca nu avea 1 an. Ca nu este recomandat copiilor sub un an.

Asa ca mergi la medic si opreste antibioticul, ca o sa-ti dea altul.
sanatate


sus

Denunta
Carmella





09.04.2003 10:54     citat 

Trebuie intrerupt tratamentul imediat ce se observa o reactie adversa a unui medicament, cum e inflamarea pleoapelor, inrosirea fetei si altele. Inseamna ca are intoleranta la unul din componentele medicamentului. Antibiograma este testarea rezistentei unor microbi la anumite antibiotice si ajuta la alegerea acelui antibiotic care are efect. Inainte de a administra orice antibiotic se face un test de toleranta al organismului la acel antibiotic. Socuri foarte puternice (chiar mortale) da penicilina. La fel de periculoase pot fi xilina si algocalminul.

sus

Denunta
CORINA




Locatie: BUCURESTI
Copii
DRAGOS-ANDREI: 18 ani, 1 luna

09.04.2003 1:16     citat 

Eu cred ca trebuie sa iei legatura cu medicul, indiferent de ora, sau, daca nu se poate, mergi la urgenta si spune ce si cum si ei or sa-ti spuna daca intrerupi medicatia sau nu. Si eu fac parte din cei care au intoleranta la un antibiotic-la streptomicina-, eu chiar cred ca ar trebui sa-mi pun o placuta de git in care sa scrie asta in caz ca imi pierd cunostinta si nu pot vorbi. La acest antibiotic la care am reactionat de cind eram sub 1 an (vreo 7 luni) am mai adaugat pe lista eritromicina si aspirina. Sfatul este : mergi la doctor, oricare ar fi el!

sus

Denunta
zizee




Locatie: la rascruce de 3 vinturi
Copii
Anas Louka (Snoopi): 17 ani, 11 luni

09.04.2003 1:21     citat 

adu, sper ca intre timp ai si fost la doctor cu codrin.
tine-ne la curent, te rog.
si snoopi a trecut de ieri pe antibiotic, tot din cauza de bronsita, cum stii trist
ei i-a dat doctorul cefaclor.
sanatate multa si te asteptam cu vesti mai bune.


sus

Denunta
Cora





10.04.2003 2:57     citat 

----------
eapopescu a scris:
Bey, Codruta, cum sa nu intrerupa tratamentul la asa reactie ???
Vrei sa faca soc??? Doamne fereste!
----------


Ma eu stiu de soc anafilactic, problema e insa simplu de rezolvat - cerut parere medic de urgenta - caci la copii administrea antibioticelor se face deobicei la 12 ore, timp cacalau sa fugi si la urgente, nu?
Si mai intii sa vedem ce zica Aducut, daca intr-adevar reactia alergica s-a datorat antibioticului sau nu. scot limba


sus

Denunta
Aducut




Copii
Codrin
Olguta
Cornelia

10.04.2003 3:37     citat 

Pai da...ca nu stim nici noi trist .. Am sunat la doctor si mi-a spus sa intrerup antibioticul. E posibil sa fie si de la alt medicament. Nu stim inca.. Roseata de pe fata i-a trecut, dar parca si azi i-am vazut niste cearcane la ochi. plang sau sunt foarte trist Nu stiu ce sa fac. Bronsita sta bine mersi calare pe el, respira cu greu, are niste muci lipiciosi si luuunngi..tuseste..
Zizi ce mai face Snoopi? E mai bine?
Va mai tin la curent cand mai aflu ceva. Vineri dimi ma duc la doc..
trist


sus

Denunta
eapopescu





10.04.2003 4:59     citat 

Vroiam sa spun ca pana cand reusesti sa ajungi la medic si sa ai rezultatele unor analize trebuie sa intrerupi medicatia. Logic, nu?! Ai dreptate, in astfel de cazuri se impune un control de urgenta. Dar se pare ca nu toti medicii se grabesc! Sau unii se grabesc incet! Strange!


Ultima modificare efectuata de catre eapopescu la 08.05.2003 4:14, modificat de 1 data in total

sus

Denunta
Denise




Copii
Tyron.B: 18 ani, 6 luni
Imara Romina Luona: 13 ani, 11 luni
Amylyn: 19 ani, 9 luni

10.04.2003 9:08     citat 

draga de acord ca tratamentul antibiotic trebuie imediat oprit si sunat doctorul de familie sau la urgenta asa ca poate reactia mea e prea tirziu dar pune mina pe telefon si suna .

sus

Denunta
zizee




Locatie: la rascruce de 3 vinturi
Copii
Anas Louka (Snoopi): 17 ani, 11 luni

10.04.2003 1:47     citat 

adu, si cu snoopi exact la fel: muci lipiciosi si lungi si kiar fara sfirsit, tuse cu tril, respiratie cu suier... bine macar ca a scapat de febra...
la snoopi a inceput de vineri seara, asadar aproape o saptamina. si nu-s semne ca se apropie de sfirsit prea curind trist
in + ea mai si vomita cam dupa fiecare masa ... io-s la capatul rezistentei nervoase...
sanatate lui codrin. mai vorbim (sper despre vesti bune).



Ultima modificare efectuata de catre zizee la 10.04.2003 3:00, modificat de 1 data in total

sus

Denunta
Aducut




Copii
Codrin
Olguta
Cornelia

10.04.2003 2:00     citat 

Zizule
doctorul meu mi-a spus ca o sa vomite Codrin (ceea ce nu s-a intamplat pana acu) ca asa isi elimina ei mucisorii aia din gat nervos .. Poate e bine la Snoopi ca mai da pe-afara foarte fericit .. Codrin saracu ii inghite mai tot timpu ca nu stie sa-i dea elimine.... Off..
Ne-a mai spus ca in camera sa fie aer rece...da nu'sh de ce, ca am racit io pe langa aerul asta rece..
Sanatate la micuta...sa mai zici cum e.


sus

Denunta


< subiectul anterior :: subiectul urmator> pagina 1, 2  »
Data este GMT + 2 Ore
subiect nou  raspunde
mergi la: