· articole
· intamplari
ultimele mesaje   |   reguli  |   ajutor  |   lista membrilor
Ultima vizita a fost

Index www.parinti.com > Casnicie, familie >Noi, femeile > HORMONI?
< subiectul anterior :: subiectul urmator >
subiect nou  raspunde
autor HORMONI?     
SMOKY





16.05.2004 7:11   HORMONI?  citat 

....fetele dragutele ....i nid ior help....sfat,opinie......de citeva luni a inceput sa-mi iasa pe fata o eruptie ...la inceput nu pe toata fata doar intre ochi,pe pometii obrajilor si am crezut ca e de la fondul de ten...am schimbat marca am trecut de la almay la clinique..nimic nu s-a schimbat...apoi am crezut ca e de la crema..eu foloseam neutragena de zi fara oil....am lasat-o deoparte si am luat una cu vitamina e...nimic..acum mi s-a intins si ma maninca(unele)...nu ma mai dau cu crema ..am zis ca poate or trece dar de unde...mi se accentueaza in apropierea perioadei...unele sint ca muscaturile de tintari dar mici si ma maninca..altele arata ca acneea..au mot alb..dar nu se maresc sint micute...eu n-am avut in viata mea acnee ..la pubertate am avut doar citeva tentative de cosuri pe frunte...in rest nimic..dar de cam 3 luni ma siciie uriteniile astea...sa fie de la hormoni sau e alergie de la ceva...???e cazul sa merg la dermatolog ????sau ..da-ti-mi si mie o idee..orice e bine venit.....multumesc

sus

Denunta
evadindeva




Locatie: San Diego, California
Copii
Anamaria: 25 ani, 3 luni
Alexander: 16 ani, 3 luni

16.05.2004 7:25     citat 

Nu stiu ce sa zic, asa cum spui tu ar arata a alergie dupa capul meu, dar se poate sa fie si un soi de acnee. Eu as merge la doctor si as renunta o perioada la fond de ten, pudra si altele, as folosi o crema hipoalergenica fara parfum, hidratanta (ca altfel cu clima de aici e jale, incearca la Henry's au multe chestii naturiste si sau homeopate si creme bunutze). Dar tot as merge la medic, macar sa stiu cum stau. Daca se accentueaza la ciclu se poate sa fie ceva hormonal si tot medicul e the best bet. Sanatate multa si pupici!

sus

Denunta
Denise




Copii
Tyron.B: 19 ani, 8 luni
Imara Romina Luona: 15 ani
Amylyn: 20 ani, 10 luni

16.05.2004 8:35     citat 

smok ceea ce descrii tu cam asa ceva am si eu dar nu pe fata ..........am pe brate sus si sau intins si pe bulane .......................nu sint mari ,micute ,ma mincau citeodata dar nu asa rau ..................am fost la doctor ,primul doctor care am consultat mia dat un fel de sampon culoare portocalie s-a ma ung cu el ,zis si facut ochi peste cap
in nici un minut a inceput s-a arada ,punctele alea sau inrosit ..............fuga la dus si m-am spalat.
am consultat un alt doctor si mia spus ca am alergie hormonala iar in ceea ce priveste sinteticul s-a nu il mai port ci numa cotton.
mi s-a dat o crema numita hydrocortison 1% unguent care ma dau de doua ori pe zi ...............a ajutat vad dar nu trece in totalitate deci dupa un timp merg si iau iara crema si ma dau si iar dispare pt. citeva luni.
tin s-a spun ca nu m-am uns cum scria acolo adica de doua ori pe zi ,uneori uitam s-a ma ung zambet

deci tu trebuie s-a consulti doctorul si vezi ce iti spune.
succes smok sarut


sus

Denunta
ioanalex




Locatie: Cluj-Napoca
Copii
Teglas Ioan Alexandru: 17 ani

16.05.2004 10:10     citat 

Am avut si eu ceva asemanator acuma vreo doi ani. Am crezut ca e alergie la ceva si mi-am facut testul alergologic, mai ales ca nu stiam sa fiu alergica la ceva(eventual la prostie scot limba ). Nu mi-a iesit nimic concludent, deci nu era alergie. Doctorul la care am fost mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la ficat, colesterol s.a.sau de la fiere. Chestia e ca eu nu am facut nimic sa imi treaca...a disparut de la sine putere...Cred ca cel mai bine ar fi sa mergi totusi la un medic.
Cat priveste faptul ca se itensifica inainte de acea perioada...poate sa fie inca un mod de eliminare a toxinelor... confuz Mai bine mergi la medic


sus

Denunta
fish




Locatie: Olanda
Copii
DEBORAH - albinutza
17 ani, 3 luni
VLAD DARIUS - voinicel
12 ani

16.05.2004 7:59     citat 

smockule s-ar putea sa fie alergie, daca se ..leaga de "perioada" ta...insa nu tie vroiam sa-ti raspund, ci Denisei...bre deni, avusei si io o crema cu hidrocortizon, pentru altceva insa...motivul pentru care nu trece la tine, cred eu, ar fi pentru ca hidrocortizonul e pentru ameliorarea mancarimii in cazul ciupercii...nu pt. ca nu ai dat destul...

sus

Denunta
findus





16.05.2004 8:13     citat 

Tocmai citesc mesajele pe tema asta si ma scarpin de zor. Asa imi trebuie daca astazi am pacatuit.
trist trist trist Adica am mancat ce nu trebuia.Si la mine se manifesta pe fata, pe gat cu un fel de cosuri, urticarie care asa de tare mananca ca produce deja o stare nervoasa. La mine este vorba de intoleranta la Histamina.Adica reactionez alergic la anumite alimente si bauturi care produc multa histamina.(bere, vin, ciocolata, rosii,varza murata si ce-o mai fi).


sus

Denunta
Denise




Copii
Tyron.B: 19 ani, 8 luni
Imara Romina Luona: 15 ani
Amylyn: 20 ani, 10 luni

17.05.2004 9:04     citat 

ei si fish?pt. ce altceva?cumva hydrocortison issorbidentar? rad
culmea e ca am avut diferite creme prescrise si pt. altceva anume fish si seamana toate ca tuburi una cu alta numa codul de pe ele e altfel.............ca s-a vezi chestie ca nu mai stiam care e pt. care anume rad aruncasem prescriptia ochi peste cap
fish ce ciuperci draga?ca nu am ciuperci pe piele scot limba
acum stiu s-a descriu mai bine ,punctuletele despre care vorbesc se aseamana exact cu cele la bebei cind le ies din cauza caldurii.
ok si punctele mele nu ma maninca intruna ,citeodata un piculetz.


ce mai incoace si incolo .............mergi la doctor si vezi care e problema smok.


sus

Denunta
telested




Locatie: Germania

20.05.2004 12:02     citat 

incearca Claritine....are efect sigur la orice fel de alergie.cred ca ceea ce ai tu nu are legatura cu hormonii este ceva intern.

sus

Denunta
Casi





20.01.2006 6:26   Hormoni?  citat 

Citind astazi despre acesta problema cu alergia, urticarea, mancarimea, cosurile, bubitele sau ce or fi ele, ma bucur ca nu sunt singura care am asa ceva. Descrierea facuta de Smokie si Denise se potriveste perfect cu ceea ce am si eu de ceva timp, mai precis de prin luna 2-a de sarcina. Atunci era foarte putin deranjant, acum in luna 5-a mi s-au cam extins pe picioare, coate, spate, plus mancarimea devine din ce in ce mai deranjanta. Am dat cu ceva solutie, Clotrimazol, insa e doar pentru calmare si nicidecum nu inlatura cauza.

E adevarat ca la analizele de sange mi-a iesit ca sunt alergica, insa inca nu am depistat la ce. Mai ales ca mananc foarte natural si echilibrat. In acelasi timp, si hormonii sunt intr-o cantitate crescuta acum, in sarcina.
Luni ma duc si la un alergolog, iar apoi o sa-mi consult si ginecologul.

Daca aflu vreun remediu, va dau de stire. Desi cred ca-i hormonal, mai degraba.


sus

Denunta
bubuliculus




Locatie: Bucuresti
Copii
Tiberiu: 15 ani, 4 luni

22.01.2006 2:23     citat 

Eu am patit asa cand am luat suplimentb de fier (tardiferon) dupa ce am nascut. nu gaseam nici o explicatie, dar m-am gandit sa opresc tratamentul si, in 4 zile, mi s-a curatat si tenul. O crema care ajuta in aceste cazuri este Triderm. Se gaseste in farmacii.

sus

Denunta
Casi





22.01.2006 6:54     citat 

E adevarat ca aceasta perioada in care mi s-au extins din ce in ce mai mult, coincide si cu suplimentul de vitamine Materna pe care mi l-a prescris de curand ginecologul.

Oricum, eu am renuntat si la toate cremele folosite anterior, la gelul de dus, doar doar voi depista de la ce e. Fara efect insa.

Astazi m-au cam lasat si nervii, vazand ca tot imi apar si nu mai inceteaza odata. Cat despre vindecare lor naturala, se pare ca la mine dureaza cateva saptamani, initial se inchid la culoare, iar apoi parca se descoameaza. La fel s-a intamplat si la voi?


sus

Denunta
CHRISSDY




Locatie: Locul dintre lumina si speranta
Copii
Di: 22 ani, 1 luna

24.01.2006 12:36     citat 

Vitamina E sau Evening Primrose are si Vit E inclusa,sunt ff bune pentru ten si derglari hormonale pe baza CM-ului.

sus

Denunta


< subiectul anterior :: subiectul urmator> 
Data este GMT + 2 Ore
subiect nou  raspunde
mergi la: