· articole
· intamplari

 liste informative @ parinti.com

Liste/ Medici/ Ginecologi


DOBRESCU  , LIGIA

Loc de munca: Spitalul Elias
din Bucuresti, Bucuresti
de ocolit
Scor: 7.68 (22 voturi)
Adaugat de corina35
  • mihaela_c - 05.02.2006
  • ocoliti cat puteti
  • arrabela - 20.02.2006
  • nici eu nu pot sa spun altceva, in nici un caz ceva bun!
  • selenacrissy - 21.09.2006
  • sunt la ea si nu stiu ce sa fac. este foarte rece.
  • ClaudiaDia - 14.11.2006
  • Cu mine s-a purtat f.f.f. bine! A venit la nastere, am intrebat-o orice, m-a ajutat mult si fizic si psihic! Nota 10 plus!
  • selenacrissy - 07.05.2008
  • nu a venit la spital cand am nascut
  • antusik - 17.05.2008
  • salut...
    sunt Oxana si am o problema:(
    2 saptamini am facut sex pentru pima data cu prietenul meu totul a fost bine dar cind a venit timpul sa am ciclu nu a venit , azi e a patra zi de intirziere si nustiu ce sa fac oare sunt insarcinata
    noi nam facut mult timp sex pentru ca pe mine ma durea si nu mai doream :(
    dar aseara a inceput sa ma doara si sinii sa se intareasca parca ce sa fie nu cumva sunt insarcinata ajutatima ca nustiu ce sa mai fac stau si pling toata ziua si nustiu cui sa spun ca sa ma ajute :(
    menstruatia se poate schimba dupa primul sex sau nu ajutatima ca nu stiu ce sa fac...:(:(:(:(:(

  • eusunt - 05.07.2008
  • am nascut de 2 ori cu dansa si este un medic de exceptie!m-a sustinut si moral si fizic! si a venit, a venit in miezul noptii..depinde si de voi sum va purtati nu numai de medic!
  • dannaaa - 05.07.2008
  • si eu am nascut cu doamna!de fapt acum chiar fata mea ascris comentariul acesta, are 18 ani!e nascuta cu doamna doctor!de atunci mereu ma duc la control la dumneai, este o adevarata profesionista! nota 10 plus
  • corina35 - 22.08.2008
  • o matracuca statuta care nu stie sa vobeasca cu pacientii, plina de rautate si refulari. de ocolit.
  • leeloo2008 - 16.10.2008
  • doar o femeie sexy mai preocupata de imaginea ei decat de burtile noastre. Fugiti la alt medic si la alt spital!
  • genius - 14.11.2008
  • sint ca inebunesc cand citesc ,sunt insarcinata si nu stiu incotro o pot lua ,cu cine sa nasc,cine poate fi alaturi de mine in acele clipe grele,si mi-e frica sa nasc normal
  • eusunt - 21.01.2009
  • nu inteleg de ce faceti atata tevatura si speriati noile mamici asa!probabil ca sunteti paciente care au fost doar o singura data la doamna doctor si vazand ca e asa sexi v-ati gandit ca nu poate fi si profesionista, sau pur si simplu sunteti prea invidioase!de cate ori ma duc la dansa la usa este plin de femei,insarcinate sau nu!toate cu care am vorbit sunt multumite ca in sfarsit si-au gasit medicul ginceolog priceput si potrivit.tin sa mentionez ca doamna doctor mi-a pus diagnostice corecte si in alte domenii, diagnostice pe care alti medici (de specialitate) nu le-au identificat.asa ca nu mai agitati lumea asa..dupa parerea mea este o profesionista adevarata si sa fim seriosi, nu am auzit pe nimeni vreodata sa aiba probleme cu vreun copil nascut de dansa,si asta cred ca este cel mai important!
  • AmaliaStanciu - 26.01.2009
  • Sunt pacienta d-nei dr. Dobrescu din luna a-2-a de sarcina (in cateva zile intru in luna a 8-a) si sunt fff multumita de dansa. Este f atenta la orice detaliu, este genul de doctor care la cel mai mic semn ca ar fi ceva in neregula iti acorda toata atentia si se asigura ca "se repara". De fiecare data cand am sunat-o mi-a raspuns si a fost f amabila. Este intr-adevar o femeie care arta f bine si probabil asta poate intimida unele persoane. Dar este f inteligenta, explica cu lux de amanunte, raspunde la toate intrebarile si este mereu amabila (si va rog sa ma credeti, nu sunt genul care "arunca" cu banii in doctori...). Mie imi inspira f multa incredere si as recomanda-o oricand! Isi cunoste f bine meseria si este cu siguranta o profesionsita.
  • danezu76 - 29.01.2009
  • sunt pacienta d-nei doctor de 5 ani, mi-a supravegheat doua sarcini si am si nascut cu dansa doi baieti, e o doctorita super, ma duceam lunar la control, a venit la spital cand am nascut, a venit si a doua zi dupa nastere sa ma vada, oricum ma lasase pe maini bune acolo, si stiu sigur ca se interesa zilnc de mine pana am iesit din spital, pt ca dansa era la policlinica. Am f multa incredere in dansa si daca ar fi sa mai fac un copil nici nu ma gandesc sa ma duc in alta parte. Sunt perfect de acord cu Amalia si Eusunt
    Au dreptate, speriati lumea.

  • simcat - 10.02.2009
  • Imi pare rau, dar si eu am avut probleme de „adaptare” la stilul rece, distant si arogant al doamnei doctor … Si nu am fost doar o data sau de 2 ori. De fiecare data cand ieseam de la ea imi spuneam ca e ultima, nu mai suportam umilirea si modul ei de a discuta (dar apartineam de policlinica 10 si la ea am nimerit prima data, de aceea am zis sa continui, dar n-am mai putut). Nu contest ca ar fi un medic bun, stiu ca arata excelent, recunosc toate astea, dar … la psihologia pacientului are nota 0, dupa parerea mea. Mie nu mi-a ascultat pasurile sau mi-a raspuns cu : „Si ce-mi spuneti mie ?”, de-mi venea sa intru in pamant … Revin, puteti merge la ea, e bun profesionist, dar sa puteti trece peste momentele in care va face sa va simtiti ultimul om.
  • AmaliaStanciu - 27.04.2009
  • Buna tututror! Am revenit cu cateva detalii. In data de 14 aprilie 2009 am nascut prin operatie cezariana un baietel de 4240g, la spitalul Elias. Operatia a fost facuta de catre dna dr. Dobrescu si dl dr. Mateescu. Nu am decat cuvinte de lauda pt amandoi, in special pt dna doctor. Pe langa faptul ca a venit cu mine de mana (!!!) in fiecare sala in care trebuia sa fac analize (sange, monitorizare fetala, etc.), m-a vizitat dupa nastere aproape in fiecare zi (mai putin in ziua de Paste, cand mi se pare normal sa nu fi venit, ca doar are si dansa viata de familie...). Ca de obicei, m-a incurajat, mi-a explicat tot ceea ce trebuia sa stiu si va spun sincer ca efectiv ma calma orice discutie cu dansa. Asadar, va confirm inca o data ca merita nota 10+!!!
  • kurley_rocks - 04.08.2009
  • ESTE DE OCOLIT. Parerea mea pe langa aroganta caracteristica HABAR NU ARE DE MEDICINA. Mergeti la alt medic. Si sa fim serioase chiar nu arata bine, este plina de celulita si nu are atitudine de medic.
  • eusunt - 14.08.2009
  • dupa atata lume care a spus ca este de nota 10+ din punct de vedere profesional vii tu si spui ca habar nu are medicina! Ma faci sa rad, sincer! cum ai masurat tu, cum ai apreciat tu ca habar nu are medicina, i-ai dat un test? hai sa fim seriosi! Ca te complexeaza pe tine sau ca nu iti place tie nu inseamna ca nu stie dumneai medicina ca doar au trecut atatea paciente prin mana dansei si daca habar nu avea, nu mai scriau pe net. Este chiar penibil mesajul tau, sincer. Celputin ultima fraza lasa mult de dorit. Nu ai cum sa negi ca arata bine nici daca vrei tu sa o faci, arata SENZATIONAL , nu bine, imi doresc si eu sa arat asa la varsta dansei desi nu mai am sanse. Celulita poate ai tu, ca dna doctor nu are sigur. Cat despre atitudinea de medic, ce atitudine trebuie sa aiba un medic ma rog?Am vrut doar sa subliniez faptul ca in cele doua randuri scrise de tine nu dai dovada de o parere competenta ci mai degraba de o parere subiectiva si uracioasa, as putea spune ca te simt chiar complexata putin. Este parerea mea, nu stiu cu ce ai putea sa iti sustii opinia oricum,.Spune-mi ,nu te-ai intrebat niciodata de ce ai tu o astfel de parere despre dansa cand la usa este mereu multa lume iar la programari nu gasesti niciodata loc? Mi se pare destul de ciudat,sincer..
  • eusunt - 14.08.2009
  • Stiti ce imi pare rau? Ca atatea femei multumite de dansa nu stiu sau nu au timp sa intre pe site-urile acestea si sa isi expuna parerea..Fiindca dansa chiar merita..iar tie kurley_rocks iti doresc sa ajungi la marele domn profesor Vladareanu din Elias sau la at mare domn profesor sa vezi cum este ginecologul arogant, fiindca tu nu stii ce inseamna! S a iti ceara DNUL DOCTOR VLADAREANU 400 euro doar ca sa iti dea acceptul pt cezariana, nu mai vorbim de restul banilor pt operatia in sine. Sau incearca la alt domn profesor care iti cere 5 milioane la consultatie doar ca sa povestesti 2 min cam ce te doare. Pentru consultul ginceologic si o amarata de lama inca 5 milioane! Du-te asa daca vrei, nu te obliga nimeni sa te duci la aceasta dna doctor care habar nu are medicina in opinia ta!!
  • zanesiprintese - 28.08.2009
  • Fratilor, bagati-va mintile-n cap!!
    Este un medic excelent! In ciuda faptului ca este cam distanta.
    Cat despre aratat bine... Nu am cuvinte. Eu ca femeie am ramas blocata cand am vazut cum arata la varsta dansei. Cat despre celulita, sa fim seriosi, are niste picioare... Daca ai fi barbat, sa tot te imbolnavesti:)))

  • gudelia - 04.03.2010
  • Si experient mea cu Dr. Dobrescu mi-a lasat un gust ffff.amar dupa nastere.
    M-a urmarit din primele luni la Policlinica 10, si de fiecare data ii dadeam plicul cu bani. A aparut un risc de pierdere a sarcinii prin luna a 6-a, cand m-a internat in spital; fetele cu care am stat m-au avertizat ca dr Dobrescu nu vine la nastere si te lasa balta , dar cum nu avusesem incidente cu ea pana atunci si sarcina er inaintata, am zis sa nu mai schimb dr-ul si ca nu mi se intampla chiar. Eu urma sa nasc in perioda sarbatorilor de iarna. In ultima luna i-am pus problema pe tapet, daca vine la nastere, la care s-a eschivat f. elegant, ca sa vedem, sa fim sanatosi, etc. As fi apreciat mult mai mult sa-mi spuna ca, uite plec in concediu de Sarbatori si nu o sa fiu in spital, dar te las pe mana lui dr Mistoi ( ca tot sunt ele amice) sau a altuia. Aveam nr ei de tel. Cand a venit momentul, am sunat-o, si raspunde o voce de barbat ( cred ca era amantul Dr Mateescu) - pe care il aud apoi cum ii zice "vezi ca te cauta una sa nasca... " apoi se intrerupe convorbirea - toate incercarile ulterioare de a o contacta au fost zadarnice. Ajung la spital la Elias, era chiar Mistoi de garda, - eu tot speram sa o pot contacta pe Dr Dobrescu si incercam de zor la elefon - si ea imi zice, aaa, dr Dobrescu e plecata la munte si nu vine decat dupa Sarbatori!!!! Am stat pana pe 9 ianuarie in spital si nu a dat nici un semn dr Dobrescu...
    Deci la etica profesionala lasa de dorit... Nu mai spun ca in spital, nu incerca nimeni sa ma preia stiind ca am urmat cu dr Dobrescu (ea fiind pe felie cu seful clinicii Mateescu) - 2 zile m-am chinuit singura in salon - pana cand am vrut sa plec din spital - si atunci abia mi-au declansat nasterea....

    La o 2-a sarcin sigur nu as mai da pe la ea!

    Va doresc la toate sarcini cat mai usore si nasteri usoare!

    Mel

  • gudelia - 04.03.2010
  • P.S. si chiar am cotizat la ea la fiecare consult, nu m-am zgarcit la bani !!!!
  • pacientaMC - 19.03.2010
  • Am nascut cu dansa anul acesta si totul a mers excelent. Nu am absolut nimic rau de comentat, numai de bine si o recomand oricui are nevoie de un ginecolog priceput. Specific ca nu am bani asa de multi, nu am avut de unde sa "cotizez", decat niste flori si acesta nu a fost un element care a contat in comportamentul dansei. M-am simtit eu prost ca nu am avut de unde mai mult! Este o doctorita excelenta si extrem de comunicativa asa ca probabil nu numai cotizatul conteaza. Mi-ar placea sa arat ca dansa la 40 de ani,sincer, nu stiu de ce sunteti asa uracioase, sunteti mai rau decat barbatii cei mai misogini! Iar dnul doctor Mateescu nu este "amantul", este domnul cu care isi petrece viata de foarte mult timp asa ca inainte sa insinuati lucruri informati-va. O zi buna, mai ales pt doamna doctor!
  • geezer - 28.04.2010
  • nu stiu cum ati ajuns voi la ea, insa la mine povestea tinde sa fie scurta.
    anul trecut am fost la un control de rutina - si mi-a pus un diagnostic corect, ceea ce m-a facut sa cred ca e buna. diagnosticul e legat de o malformatie genetica foarte rara si ca atare sunt suspiciuni legate de o eventuala sarcina.
    anul asta cum, necum - am ramas insarcinata. evident ca stiindu-mi starea m-am dus la doctorul pe care=l credeam cel mai bun. insa "doamna" doctor a gasit ca e mai bine sa ma invinovateasca de faptul ca am ramas insarcinata si sa nu-mi dea nicio sansa.
    stiam modul asta mai dur de a se purta, insa daca e profi, pot sa trec peste asta. un doctor bun nu mi se mai poate parea in conditiile in care am plecat de acolo simtindu-ma vinovata ca nu m-am protejat. o stupizenie, de altfel, in conditiile in care ar trebui ca pe perioada sarcinii sa fiu cat mai calma. iar doctorul care stie asta si face opusul e stupid.

    acuma veniti voi si va legati de cum arata. prostii, va zic. grija mea acum e legata de copilul pe care-l port, nu de cum se imbraca doctorul. voi ce ziceti?
    PS eu nu am cotizat cu nimic pt ca am fost la o policlinica de stat, la care cotizez prea mult pentru conditiile si calitatea doctorilor.

  • geezer - 28.04.2010
  • bine, si de fapt ceea ce m-a facut sa fug de ea a fost faptul ca nu mi-a zis in ce saptamana sunt, ca nu mi-a dat acidul ala folic nelipsit din primul trimistru - adica ar fi trebuit sa arate preocupare fata de sarcina mea.
    nu asta dorim toate?
    si da, refuz sa-i dau bani atata timp cat niste milioane din salariul meu se scurg spre sistemul de stat. ea e acolo sa ma consulte pe mine, nu ma duc la cabinetul particular la care STIU ca trebuie bani.

  • pacientaMC - 11.11.2010
  • parerea mea este ca ar fi trebuit sa aratepreocupare pt sarcina atata timp cat sarcina este indicata. daca "doamna" doctor cum ii zici tu ti-a spus ca sunt niste probeleme si ca optim ar fi sa nu ramai insarcinata cred ca a stiut mai bine decat tine ce zice. Mie mi se pare ca actionat bine in cazul in care daca sarcina ta mergea prost pe dansa o condamnai ca nu ti-a atras atentia. Asa ca pana la urma cum o dai nu e bine. imi pare sincer rau pt problemele tale de sanatate si nu cred ca ar trebui sa iesi din cuvantul medicului atata timp cat exista o problema. Gandeste-te ca asta e meseria doamnei Dobrescu, sa urmareasca sarcini si daca sarcina ta nu i s-a parut ok, era nevoie sa iti spuna nu sa te lase sa crezi ca e totul ok si apoi sa apara pe la tv cu cine stie ce probleme, nu? cred ca ar trebui sa gandesti mai obiectiv, inevitabil esti subiectiva si intr-un fel, ca mama, te inteleg, dar nu cred ca trebuie sa ajungi sa o invinovatesti pe dansa intr-un fel de problemele tale.. oricum ar fi, sanatate iti doresc. cat despre "ea este acolo sama consulte pe mine" vorbesti ca si cum ar fi o sclava si asta mi se pare f urat fiindca medicina este o munca nobila, iar ginecologia cu atat mai mult..Nu intru in detalii legat de bani si asa mai departe fiindca nu e momentul dar nu cred ca ai dreptate,asa cum tu nu ai bani nici ei nu au bani si nimeni in tara asta nu are bani. Macar o cutie de bomboane ca rasplata cred ca se poate din orice buzunar,sincer..dar asta e problema fiecaruia..oricum ai pus problema f urat, sunt dezamagita ca unii oameni pot gandi asa,sincer..
  • mahri - 14.02.2011
  • Voi fi cat se poate de obiectiva, intrucat inca nu am cunoscut-o pe dna doctor, dar ma gandeam daca sa merg la ea. "pacientaMC", sunt de acord ca poate a fost o neglijenta sau imprudenta pentru "geezer" sa ramana insarcinata, dar este de neconceput ca un medic sa refuze sa te trateze. Una e sa iti spuna ca ai fost imprudent si ca e o sarcina cu mari riscuri dar sa faca tot posibilul sa treci cat mai bine prin experienta, si alta e sa te certe ca pe un copil si sa te trimita la colt fara nici un fel de ajutor. Si da, sunt de acord ca este un obicei de condamnat acela de a cotiza in mod curent cu plicuri strecurate in buzunare. Faptul ca nu sunt bine platiti medicii la stat este in parte datorat garantiei ca oricum primesc "atentii", iar ei traiesc bine mersi din doua surse in timp ce noi platim in 10 locuri acelasi lucru pe care eventual isi permit sa ni-l ofere sau refuze dupa bunul plac - vezi refuzul de a o asista pe "geezer" Pana nu vor simti si ei in mod real cutitul la os iar noi nu vom solicita activ niste servicii mai civilizate, nu se va schimba mare lucru in sistemul sanitar, ca si in alte sisteme.
  • geo_88 - 15.02.2011
  • buna ziua ... sunt insarcinata in saptamana 24 si inca de la inceput ma urmareste Doamna Doctor, nu am avut probleme de nici un fel cu dumneaei , sper sa nu patesc cum se specifica mai sus ca nu apare pe la spital la nastere... cat despre compartamentul ei nu am nimic de reprosat..se poarta chiar bine...si nu i-am dat mai nimic...si se poarta destul de frumos...aveti idee cat ar trebui sa-i dau la nastere (voi naste prin cezariana,deoarece am scolioza si risc sa paralizez daca nasc normal)
    va multumesc ..


Comenteaza si tu!
Pentru a vota si/sau comenta trebuie sa te autentifici sau sa devii membru.