· articole
· intamplari

 liste informative @ parinti.com

Liste/ Medici/ Pediatri


STANESCU  , DENIS

Loc de munca:
din Bucuresti,
Este o doctorita tinara si draguta, copiii nu pling la ea in cabinet, ii lasa sa umble si sa se joace. Iti recomanda o dieta in functie de virsta si starea de sanatate a copilului. Poti discuta orice, despre toate temerile si angoasele pe care le ai si te incurajeaza, nu iti creeaza senzatia ca ai un copil mai putin destept decit al altora, care poate, vorbeste deja. Daca programarea este "peste o saptamina " si tu ai o urgenta te primeste ori la inceputul programului ori sfirsit.
Poate fi gasita la clinica Medicover - Grozovici- Bucuresti - 212.21.55
Scor: 8.21 (14 voturi)
Adaugat de corina
  • anonim - 17.09.2003
  • Intr-adevar, este chiar asa cum o descrie Corina. Si noi suntem f. multumiti.
  • roxanica-mamica - 02.12.2003
  • subscriu ! d-na doctor este tot ce isi poate dori un parinte pt copilul sau ! : )
  • bubu16051 - 17.03.2005
  • Subscriu la cele de mai sus ! Foarte multumiti !
  • onnutta - 20.02.2006
  • Este o doctorita tanara si foarte desteapta , pasionata de ceea ce face si iubeste foarte mult copiii . Are doar 35 de ani si ste deja medic primar (primariatul l-a luat cu nota 10 ) , face ecografii (nu toti medicii fac acest lucru - este nevoie de niste studii in plus ) si a castigat concursul pentru sef U.P.U. (Unitate Pediatrica de Urgenta) la Budimex. Iar ca fire este o persoana deosebita :calda , interesata de soarta copilului , foarte politicoasa si draguta (nu e repezita ) si iti explica totul.
  • onnutta - 20.02.2006
  • cine o cunoaste stie ca este un doctor si o femeie de nota 10.
  • onnutta - 27.02.2006
  • ceea ce e scris in primul comentariu e adevarat dar ai zice mai mult ca e vorba de o educatoare decat un medic excelent asa cum e de fapt . aveti toata increderea si apelati la ea la nevoie

  • onnutta - 27.02.2006
  • ceea ce e scris in primul comentariu e adevarat dar ai zice mai mult ca e vorba de o educatoare decat un medic excelent asa cum e de fapt . aveti toata increderea si apelati la ea la nevoie

  • 1mamy - 14.11.2006
  • Este tot ce iti poti dori pentru puiul tau.
  • Rosalia - 22.01.2007
  • Curios! Voi cele care o laudati, sunteti "reale" sau sunt doar pareri introduse pentru reclama? Spun asta pt ca acest "medic excelent", cum il numiti, i-a prescris, puiului meu de doar 8 luni, antibiotic contraindicat in cazul de enterocolita, care i-a agravat situatia. S-a intamplat la Budimex, cand dansa era de garda.De 2 zile, copilul meu sufera din cauza greselii sale de nepermis! Mai bine si-ar da demisia! HAlal sef de unitate! Asa ca, dragelor, daca existati cu adevarat, lasati-o moale! Dr Stanescu este un dezastru dpdv profesional! Dragi parinti, feriti-va! Mergeti la altcineva!
  • onnutta - 31.01.2007
  • suntem foarte reale toate cele care am scris pana acum si credema este mai mult decat absurd ceea ce spune rosalia
    daca te interesezi mai bine ai sa afli ca in cazuri mai grave se da antibiotic in caz de enterocolita , se pune branula pentru a putea fi asimilat tratamentul cat mai bine
    mi-e imposibil sa cred ca dr stanescu ar fi putut face o greseala atat de mare cum spune rosalia
    aveti incredere si mergeti in continuare la ea
    cine o cunoaste pe dr stanescu stie ca nu are cum sa fie REAL ceea ce spubne rosalia
    te-ai intrebat cumva daca nu a fost si vina ta pentru faptul c apuiul tauy s-a simtit atat de rau?

  • MONNALISSA - 21.02.2007
  • onnutta, nu fii rea!!!! daca asta a fost experienta ei vis-a-vis de aceasta dr. e bine sa stim si noi...la urma urmelor aici nu hotaram noi ce medic e bun sau nu, pur si simplu ne expunem pareri si relatam intamplari pentru a-i ajuta pe altii sa poata lua mai usor o decizie. chestia asta cu....nu cumva a fost vina ta....nu-si are locul aici, sincer.
  • onnutta - 01.03.2007
  • chiar nu cred ca e vorba de rautate! doar ca e mult mai usor sa arunci vina pe altcineva ca sa nu te simti vinovata cand iti scapa ceva din vedere ! mult mai grave mi se par afirmatiile facute la adresa dr.stanescu .Si fiti sincere toate si admiteti ca-ti trebuie multa tarie de caracter sa recunosti cand gresesti , mai ales in privinta copilului tau!
  • fluturina - 16.04.2007
  • Dragelor orice medic mai poate avea si scapari. Asta nu inseamna ca nu-i un medic bun. Mie imi place teribil de mult de dansa. Se poarta minunat cu copilul si are intotdeauna raspuns pentru temerile mele. O recomand cu toata increderea.
  • 30112004 - 17.11.2007
  • hai sa fim serioase mai sunt si oameni rau intentionati. Tin sa va spun ca noi mergem la doamna doctor de 3 ani
    si venim la ea din provincie, deci trageti si voi o concluzie.........
    Este un om deosebit, care noua ne-a dat sfaturi inclusiv la telefon. Iar din punct de vedere profesional eu zic ca e foarte buna. Daca e asa de nepriceputa de ce oare la dansa nu gasesti niciodata loc la programari de pe o saptamana la alta???????????
    Pentru noi e foarte buna si o sa mergem incontinuare la dansa. Ne place foarte mult de ea.
    Fiecare cu parerea lui.

  • ses - 06.12.2007
  • Bun, dupa tot ce am citit, sunt interesata sa o cunosc, mai ales pentru ca este tanara si .. am eu ceva cu astia mai invechiti care mi-au facut rau copilului pana acum cu conceptiile lor. Deci, are cineva un nr de telefon de-al ei? Multumesc.
  • Lau-Meli - 16.10.2008
  • Nu o cunosc cum e ca si medic la cabinet particular sau clinica particulara, dar ca medic de urgente la Marie Curie (fostul Budimex)....nu as avea destul loc sa scriu tot ce am de zis....daca as avea de ales, as fugi de ea ca dracul de tamaie.....In conditiile in care copilul meu avea febra 38 cu, de 4 zile nu a mancat nimic, tot ce i-am dat a vomat (inclusiv medicamentele), dupa ce i s-a facut radiografie si i-a pus diagnosticul de PNEUMONIE ACUTA INTERSTITIALA, mi-l da acasa cu reteta de antibiotic de administrat pe cale tot orala!!!!! M-am intors tot la urgente si...ghinion....nimeresc tot la ea si cand vede ca temperatura copilului e 39,3, in sfarsit hotaraste sa-l interneze, fara a uita sa-mi precizeze ca "...puteai sa-l rezolvi acasa, fara sa vii aici..."......?!?!?!?, replica la care am ramas fara cuvinte !!!!! M-am abtinut sa nu fac scandal, pentru ca mai important era sa-mi vad piciul pe picioare, dar daca o sa mai am ocazia....nu raman datoare, clar!
    Oare unii medici isi inchipuie ca vreun parinte vine la Urgente cu copilul, de dragul spitalului? No comment....ca iar ma enervez....


  • coryna28 - 03.01.2009
  • desi au trecut cativa ani buni de cand am scris primele mele impresii despre dna dr. Denis Stanescu, trebuie sa marturisesc ca, intre timp, datorita faptului ca acum am asigurat de serviciu abonament la Medlife, am "tradat-o" pe dna dr cu cei de la Medlife, dar as vrea sa-i spun lui Lau-Meli ca atunci cand baiatul meu avea 39.7 ( la temeperatura asta i-am scos termometrul din fund- nu ma mai interesa cu cat depasea aceasta temperatura) nu am fugit la spital sa-l internez, ci l-am "impachetat" in celebrele prosoape in apa amestecate cu alcool. Si da, si eu sunt adepta a tratatii copilului acasa, chiar daca asta inseamna sa-i puna branula si sa ma duc de 3-4 ori pe zi la spital sa-i faca antibiotice. Cand baiatul meu a avut enterocolita ( sau asa cel putin a zis doctorul de familie ca are!) a facut cam 20 de scaune pe zi, nu-l mai stergeam ci doar i-l spalam cu dusul pentru ca era carne vie la fundulet, ii dadeam 3 antibiotice oral si tot nu l-am internat in spital. Fac orice sa nu-l internez in spital, i-l impachetez, platesc asistente sa-i faca injectii, ma duc cu el acolo de cate ori e cazul si tot nu i-l internez. Poate ca din aceasta perspectiva dna dr. Stanescu v-a spus ca puteati sa tratati pneumonia acasa, poate ca a vrut sa va fereasca de restul virozelor si bolilor care sunt in spitalul Budimex, ca sa nu cadeti din lac in put.
  • Lau-Meli - 07.01.2009
  • coryna28 - problema nu a fost faptul ca mi-a spus ce mi-a spus, ci modul in care a ales sa-mi faca recomandarea....conteaza foarte mult, zic eu, ca medicul sa-ti recomande ceva pe un ton mult mai atent, decat sa te repeada si sa-ti vorbeasca de sus...si nu am fost singura cu care a vorbit in felul asta....cand prietena mea a vrut sa intre cu mine, ca sa fim sigure ca ii spunem tot despre simptomele copilului (era posibil ca de speriata, eu sa uit cate ceva), a repezit-o cu fraza : "...o singura persoana intra cu copilul la consultatie, nu doua si hai-hai, sa nu ne mai frecam burtile pe aici..." !?!?!?!?!....oare asa se vorbeste? cred ca ar trebui unii medici sa mai faca si ceva cursuri de buna purtare, ca sincer, ar avea nevoie.
    Pe de alta parte, si eu sunt adepta folosirii mijloacelor cat mai simple si naturale pentru tratarea copilului acasa, dar cand situatia scapa de sub control si e chiar necesar, se mai ajunge si la internarea in spital. Crede-ma ca nu mi-a facut absolut nici o placere ca a trebuit sa experimentez si asta, dar cand deja de pe la inceputul lunii septembrie ma tot chinuiam cu viroza la copil...asta a fost varianta ultima luata in calcul si la care se pare ca am ajuns.

  • zaxsa - 10.02.2009
  • E SUPER SUPER SUPER !!!!
    Fetita mea de 5 ani o iubeste de-a dreptul!
    E un profesionist,stie sa se poarte cu copii si cu mamicile oricat de speriate sunt.Se lupta practic pentru fiecare aparat care exista in sectia UPU a spitalului Budimex.
    Daca o nimeriti de servici(de obicei e)puteti rasufla usurati copilul dumneavoastra e pe maini bune!!

  • essimona - 02.03.2009
  • e un medic foarte bun ptr copiii mei; i-a preluat din prima zi pe amandoi si cat am fost cu ea a fost super ok.
    am doi baieti de 5 si 8 ani; am mai fost si oe la alti medici, nu zic ca nu-s buni dar in ea am cea mai mare incredere; ii stie din prima zi, le stie tot istoricul....e cel mai bine asa.

    acum are consultatii si la Medlife...

  • kylina - 04.02.2010
  • budimex.bleah,dupa 3 zile de internare cu puiu meu mic am ramas cu un gust amar,doctorii iti vb de sus ca la niste gunoaie si te trateaza cu dosu.asistentele au niste aere de interesante de zici ca-s cel putin directoare.iar infirmierele....infirmierele cred ca au cate 5 facultati si au nimerit din greseala la matura in spital.cam asta e parerea mea despre budimex si cei de acolo care-s platiti din banii nostrii sa ne faca copii bine si nu sa ne trateze ca pe niste analfabeti si inculti doar pt simplu fapt ca se interneaza f multi rromi si oameni de a tara acolo
  • vallenttina - 20.09.2010
  • este un medic exceptional si un om deosebit. copilul meu are 5,6 ani, dansa l-a supravegheat de la nastere si pana acum, si nu am avut probleme medicale. insa, noi am ascultat sfaturile dansei legate de alimentatie, de medicatie (cand a fost cazul) si totul a fost bine (cred ca in toti acesti ani, copilul meu a fost tratat cu antibiotice de vreo trei/patru ori, si atunci sirop .... nu stie ce inseamna o injectie, branula, etc )
    este adevarat ca nu este adepta antibioticelor ( la orice semn de imbolnavire, majoritatea medicilor prescriu antibiotice) insa cred ca procedeaza corect. si copilul meu cand avea 1 an si isi baga manutele in gura, a facut o enterocolita urata, insa daca medicul de familie ma trimitea cu cel mic la colentina, dna doctor Stanescu ne-a recomandat sa ramanem acasa si ne-a prescris, telefonic, un tratament. in zilele urmatoare l-a vazut pe cel mic, totul a fost ok. daca as fi mers in spital cu cel mic, sigur am fi luat cine stie cati virusi, bacterii sau te miri ce, am fi mers cu o problema si am fi dobandit 100.
    este un om cu un suflet mare, cu multa rabdare si o sensibilitate cum rar am intalnit

  • Apollo - 18.01.2011
  • Nemernica asta e vinovata pentru ca mi-a murit ingerasul de doi ani.STATI departe de ea!! Copilul meu facuse Echovirus, si avea temperatura de 9 zile, si eruptie.Idioata nu i-a facut nici o analiza, ne-a zis ca aici nu e cabinet particular.Tanara si draguta doamna doctor, sper sa crape in chinuri criminala asta nemernica.Ne-a trimis in zi de duminica la un spital care nu numai ca nu e de urgenta dar n-are nici macar aparatura de baza, iar acea morga cu nume de spital este Babes.Nu i-a facut nici o analiza nimic habar nu avea idioata ce e cu copilul, daca ar fi ramas la Budimex, pentru ca aveau aparatura ar fi trait.A doua zi dimineata a intrat stop si mi-a murit, pentru ca nemernicii de la Babes la sectia de pediatrie/infectioase dispuneau doar de un balonas.Pe langa asta nu dispun de personal mai calificat decat poate ca maturatoare!Aveti grija unde va trimiteti copii si pe cine laudati.Dr renumit de la Budimex, Stanciu, nu-si poate explica de ce a actionat asa aceasta nemernica, plus ca ne-a spus clar intre patru ochi ca daca ar fi ramas si i-ar fi facut analizele ar fi trait.Asta sa se fereasca de mine ca poate n-o sa mai rezist vreodata si scap copii de un rahat de medic.
  • karmen28 - 15.05.2011
  • Noi am fost pacientii d-nei dr. pentru o perioada de 6 luni. Trecand peste superioritatea transformata uneori in impolitete cu care ne trata (atat pe mine cat si pe sotul meu), desi achitam contravaloarea unor consultetii la Clinica unde activa, am incercat sa avem incredere in profesionalismul acesteia. La varsta de 11 luni fiul meu a avut o viroza, a fost consultat de acest medic care i-a prescris un tratament. Urmare a unei greseli in redactarea retetei conform spuselor aceluiasi medic (daca se poate numi asa). Am renuntat imediat sa o mai consultam si din nefericire nu am avut timp sa depun o reclamatie la Colegiul Medicilor dar mai am insa reteta. Am simtit nevoia sa impartasesc cu voi acest incident (desi el s-a petrecut cu cativa ani in urma) pentru ca mesajul lui Apollo m-a intristat nespus.

Comenteaza si tu!
Pentru a vota si/sau comenta trebuie sa te autentifici sau sa devii membru.