· articole
· intamplari

 liste informative @ parinti.com

Liste/ Medici/ Ginecologi


TOVARNAC  , FLORIN

Loc de munca: Spitalul Obstretica Ginecologie Braila
din Braila, Braila

Scor: 8.23 (13 voturi)
Adaugat de anonim
  • bostana - 16.12.2006
  • Un medic si un om deosebit !Un medic de care avea nevoie acest oras, comportamentul este ireprosabil, profesional nota 20!un medic ca la Bucuresti!
    Fetelor daca va doreati un medic la curent cu toate noutatile in domeniul obstretica ginecologie...ei bine el a venit si in orasul nostru,nu mai este nevoie sa mergem la Galati!Cu ajutorul dansului am un baietel minunat.Chiar i-a pasat de mine si de baietelul meu pe tot parcursul sarcinii! Mii de multumiri si tot atata pasiune pentru meserie!

  • bostana - 22.02.2007
  • Chiar daca pare dur la inceput nu trebuie decat sa-i urmezi orbeste sfaturile si totul va fi o.k!

  • prunii - 25.03.2007
  • Dragele mele, asa mi-am spus si eu, sa merg la un medic tanar, cu care sa pot discuta si sa am incredere, insa va pot spune ca profesional este varza...din cauza lui mi-am pierdut sarcina de 6 luni.Nu are suflet, ajunsese sa ma prosteasca in fata, sa-mi ascunda neputinta si prostia lui, ce au cauzat pierderea mea.
    Cu parere de rau cred ca laudele aduse , nu sunt reale...
    Nu-mi doresc sa-l revad vreodata, sa-i fie rusine !

  • bostana - 31.07.2007
  • draga prunii, inteleg perfect prin ce ai trecut, dar poate esti subiectiva...e si normal!
    AVAND IN VEDERE RECOMANDARILE PRIMITE DE LA ALTE MAMICI...DIN BRAILA IN FAVOAREA DOCTORULUI TOVARNAC...IMI PARE RAU SA-TI SPUN DAR POATE PIERDEREA SARCINII A FOST DE NATURA IMUNOLOGICA SI NU DATORATA LIPSEI PROFESIONALISMULUI DR.TOVARNAC!ITI DAU O ADRESA www.infertilitate.ro IN CARE O SA AFLI F.MULTE DESPRE BOLILE IMUNOLOGICE SI RASPUNS LA ALTE INTREBARI!
    NU LASA FURIA SA TE ORBEASCA...PAREREILE DESPRE DANSUL AU FOST DE NOTA 10 PANA ACUM,MAI ALES INTR-UN ORAS MIC CA BRAILA!
    POATE VREI SA AI UN DR. CU EXPERIENTA SI CARE SA-I PESE ...CUM AR FI.ASA ZISA dr.TUDOSE....CREDE-MA NU TI-AI DORI NICI IN CELE MAI NEGRE VISE!IMI PARE RAU PTR.TINE SI PIERDERA TA DAR GRESESTI!INCEARCA SAITUL DE MAI SUS SI POATE O SA AI RASPUNS LA MULTE INTREBARI!NOROC PE VIITOR!

  • ana-mariar - 12.12.2007
  • nie mi se pare un medic extraordinar care nu te lasa sa pleci pana cand nu intelegi porblema cu care te confrunti. e foarte sufletist.
    am mai mers si la alti medici (nu dau nume pentru ca nu vreau sa supar pe nimeni) cam la 3 pana sa il descopar pe dl dr. tovarnac si nimeni nu imi explica prob mele. pur si simplu asa a fost sa fie. nici o alta explicatie. a fost singurul medic care mi-a explkicat posibilele cauze si care ma recomandat niste analize medicale care sa dezvaluie problema. sunt sigura ca cu ajutorul dl dr. voi avea si eu copilul mult dorit. este un medic extraordinar. nu am ce sa ii reprosez.
    are in sfarsit si braila un medic cu care te poti mandri.
    fetelor daca nu stiti unde sa mergeti cu burticutile vi-l recomand cu caldura pe dl. dr. tovarnac florin.
    merita sa incercati.

  • cotet - 17.12.2007
  • Fetelor vreau sa va intreb in legatura cu aparatura cum o are performanta adica eco 3d sau 4D???
    Si eu am auzit ca este bun si are grija de gravidute la spitalk etc...
    Pana acum am fost la Dr. Botezatu in Galati care nu va spun e un dr. suuuuper cu toata aparatura necesara de aceea va intreb de aparatura cum este ca am 20 de sapt. si as dori sa fac morfologia fatului etc. si plus de asta vreau sa ma cunoasca si un dr, din Braila Va pup!

  • cotet - 17.12.2007
  • Cine poate sa imi dea detalii cum se procedeaza in maternitate cu doctorii ,moasele adica sa aibe grija de tine si sa te supravegheze la nastere??
  • ana-mariar - 21.12.2007
  • dr tovarnac lucreaza din cate am auzit cu dr botezatu din gl.

  • bostana - 26.12.2007
  • Draga cotet si ana - mariar ,de un an intreg astept aceste comentarii la adresa dr.Tovarnac...este un om si un medic deosebit datorita dansului am baietelul meu minunat de aceea va ocupa intotdeauna un loc in inima mea,aveti mare incredere in dumnealui, va face tot ce va sti si tot ce va putea ca sa fie bine!vi-l recomand cu toata increderea(mai ales tie cotet)!Intradevar lucreaza cu dr.Botezatu, de fapt colaboreaza cu dr.Botezatu datorita aparaturii drlui.Botezatu dar este mult mai ,,la curent,, cu noutatile in medicina!
    Iar pentru tine cotet:in maternitate daca esti pacienta dr.Tovarnac dumnealui va avea grija de tine in spital, fara mari atentii,iar asistentele de la et.3 sunt niste dulcele,daca ajungi acolO,ASTA DOAMNE FERESTE INAINTE DE A NASTE!In timpul nasterii la etajul 1 la sala de nasteri sa te tii frate...da la greu ca altfel e naspa rau...is rele toate!Dar fiind pacienta dr.Tovarnac te va supraveghe dumnelui si crede-ma asistentelor le este cam frica de el!Hai ca m-am luat cu vorba...aveti incredere in dumnealui,faceti ce va zice si va fi ok!In rest fugiti de doctoritele din maternitate...mai ales de Dr.Tudose...fugiti cat puteti!pupici fetelor

  • cotet - 21.01.2008
  • Mersi mult draga mea Bostana .Eu am fost deja o dat ala el mi-a dat trimitere la Bucuresti la MedLife a fost suuuper am un baietel si trebuie sa ma duc cu rezultatele la el. Acum om vedea cum va fi la nastere cine o sa aibe grija de mine???
  • bostana - 25.01.2008
  • draga cotet felicitari pentru faptul ca ai baietel, ai grija si urmeaza cu strictete sfaturile pe care ti le va da dl.doctor si mai ales ai incredere in dansul ca vrea numai binele pacientelor si ale copilasului!Mai sunt guri rele care spun ca nu au fost multumite ca le-a descurajat, dar asta ii este caracteristic, spune lucrurilor pe nume ceea ce deranjeaza multe femei,de...iti doresti numai binele e normal!oricum ai incredere si mergi pe mana dumnelui si mai ales intreaba-l despre nastere cum va fi,pentru ca sigur iti va raspunde!bafta multa si tine-ma si pe mine la curent cu evolutia sarcinii...apropo in ce saptamana esti?ai grija de tine si de baietelul tau!bafta multa!

  • cotet - 18.02.2008
  • Draga mea Bostana acum am 29 de sapt si deja am fost la dr Tovarnac a doua oara e suuuper tipu mie un asa mi s-a parut.Stii problema mea este ca in maternitate eu am nevoie cel mai mult de ajutorul lui ca imi este frica de moasele astea screlozate mai ales daca sunt batrane.
    Imi este frica de mor as da oricat la oricine numai sa nasc si eu ca tot omul in conditii normale si asistata de un specialist.Bebe al meu are si cordonul in jurul gatului si imi este frica la nastere.Oricum cred ca el nu ma va lasa asa sper sa ma ajute. Dar ce zici de etajul 1 care este treaba acolo ca nu pricep ma sperii ...
    Te pup

  • cotet - 18.02.2008
  • Trimite si mie adresa ta de email te rog sa mai imi dai si mie anumite indicatii daca esti amabila
    Pupici

  • bostana - 18.02.2008
  • Adresa mea de mail este [email protected],ai incredere si mai ales scrie-mi pe mail si iti mai spun cate ceva acolo...asa citesc prea multi!fii increzatoare si daac dr.stie ca bebe are cordonul in jurul gatului nu cred sa te lase balta...nu ii este felul!Este un dr.foarte responsabil!....mai ai putin.....cateva saptamani si il vei vedea pe bebita...menajeaza-te de acum incolo...nu mai face efort mare,stai mai mult in pat!astept sa-mi scrii pe mail si mai vorbim!pupici

  • galp - 04.09.2008
  • Eu una ii dau dreptate lui Prunii. Am trecut prin ceva asemanator, am pierdut sarcina la 16 sapta. Am fost tot la dr. Tovarnac. A fost totul ok pana s-a oprit fatul din evolutie. Din acel moment dr. nu a mai comunicat deloc, ba chiar m-a trimis intr-un mod execrabil la dr. Coltofeanu. Mare dezamagire! Este bun la sarcinile fara probleme. Multam!
  • ada_2405 - 05.09.2008
  • eu am aceeasi parere cu galp...e cel mai jegos doctor...ciubucar cat cuprinde...ori el ori tudose...sunt una si aceeasi persoana...prefera sa te trimita sa faci avort decat sa pastrezi sarcina....mie mi-a zis ca bebelusul meu are nu stiu ce malformatii...si ca trebuie neaparat sa fac intrerupere de sarcina...dar eu am pastrat sarcina...si multumesc lui Dumnezeu am o fetita sanatoasa tun...si frumoasa foc...daca-l ascultam pe el...si mai cunosc foarte multe cazuri...care au fost tratate de el...si vai de capul fetelor...pupici

  • bostana - 12.09.2008
  • mai fetelor dar vad ca tare se arunca cu noroi in acest doctor,e adevarat nu accepta pe oricine ca pacienta,le prefera pe cele cu IQ peste medie si asta poate fi intradevar o problema ,dar oare chiar numai rau a facut pacientelor,oare de aceea sala de asteptare la el este plina,sau de aceea jumatate din spital il considera cel mai bun doctor ?ma rog haide sa fim fete destepte si sa nu mai folosim epitete de genul celor de mai sus,adica limbaj de mahala!oare chiar atatea sute de paciente care stau la usa cabinetului sunt proaste daca se duc la el?ar trebui sa nu mai aruncam cu noroi!ca nu da bine noroiul in fata pretentiilor pe care le avem!! IQ-ul fetelor ce spuneam!
  • galp - 15.09.2008
  • Draga bostana, un medic trebuie sa stie sa vorbeasca cu toate categoriile de femei. De ce nu isi pune un afis ca primeste numai fete IQ ridicat si bogate? Hai sa fim serioase. Poate ar trebui sa reciteasca juramantul pe care l-a depus, codul deontologic si putin din Socrate! Ce spui?
  • bostana - 15.09.2008
  • ai dreptate!
  • bostana - 15.09.2008
  • ce sa-ti spun draga galp,imi pare rau pentru pierdera ta ,sper sa ai noroc data viitoare sa nu mai treci prin ce ai trecutdar, la felul in care a avut grija de mine in timpul sarcinii si pot sa jur,fara prea mari atentii,pur si simplu nu-mi vine sa cred ca este acelasi om!si eu am avut probleme din luna a 6 dar pot sa spun cu mana pe inima ca nu stia ce sa mai imi faca sa duc sarcina la bun sfarsit,chiar si la Bucuresti dadea telefoane sa mai ceara parerea altor doctori cum sa faca si ce sa ne fie bine!dar pot sa-ti spun un lucru ...am facut absolut tot ce mi-a spus el fara nici-o abatere!de aceea nu -mi vine sa cred,dar ma rog asa o fi,daca spui tu!noroc data viitoare si du-te si tu la altul in care simti ca poti avea incredere!
  • carmenalina - 18.09.2008
  • dragutelor, poate doctorul tovarnac o fi bun daca ai o sarcina fata probleme si nasti normal..... in rest nu e bun de nimic ...... eu sunt insarcinata in 22 saptamani si tovarnac ar fi ultimul doctor la care as ajunge...si nu din oras.... din tara. Am 4 prietene care au incercat cu el...... si au fost f dezamagite ..... deci nu 1 sau 2 .....4 persoane sustin ca e depasit. Una dintre ele a ajuns la maternitate cu 2 zile inainte sa nasca ca o durea burta dar nu ii se rupsese apa..... iar tovarnac i-a zis ca oricum coipul ei va muri la nastere si nimeni nu ii poate face nimic ...... a fost foarte rece ... si oricum prietena mea nu a nascut cu el (avea un alt medic care lipsea in momentul ala). Copilul a primit nota 10 la nastere si slava domnului e un copil sanatos tun. Celelalte prietene ale mele au pierdut sarcini mari cu el... la 5-6 luni. Nu le-a spus ce analize sa faca si le-a recomndat sa faca analizele la braila si nu la bucuresti .... in momentul in care a vazut ca sarcina are probleme (desi nu stia ce probleme sunt .... le-a trimis la maternitate , unde oricum nimeni nu iti face nimic). Asa ca...... mai usor cu Tovarnac
  • bostana - 19.09.2008
  • mai mama,dar cele carora le-a facut bine chiar nu pot raspunde?fara cuvinte!
  • bostana - 20.10.2008
  • salut
  • ada_2405 - 24.10.2008
  • salut...daca de mine spuneai ca am IQ scazut si cuvinte de mahala...draga bostana...tin sa te anunt ca am 2 facultati in ceea ce priveste IQ si am facut destule teste care sa-mi dovedeasca ca am un IQ foarte ridicat...iar despre cuvintele de mahala eu asa il consider un jegos si un ciubucar...si nu este doar opinia mea...cunosc foarte multe persoane...care au avut probleme cu el...iar cand am fost internata in maternitate cu anumite probleme cu sarcina...foarte multe fete fugeau de el...si il criticau...cum se face ca de fata cu tine toata lumea il ridica in slavi...da este adevarat ca are cabinetul full...dar majoritatea fetelor se duc 1 data sau de cel mult 2 ori si-si dau seama de ce fel de medic este...asa ca fiecare cu parerea lui...nu zic ca nu a facut si bine ..e posibil...dar sa fim serioase orice medic are si esecuri...dar tovarnac are ``n``esecuri...cum iti explici ca unei cunostinte de ale mele i-a facut cezariana...i-a facut din aia verticala...nu orizontala cum se face acum...si a ramas saraca si paralizata din cauza lui ca i-a atins nu stiu ce nerv...iar acum se judeca cu el...asa ca nu-l mai ridica in slavi atat
  • ada_2405 - 24.10.2008
  • mai cauta despre el si pe alte site sa vezi cate fete se plang de el...


  • bostana - 25.10.2008
  • In ziua de azi daca ai bani,faci si 3 facultati asa ca nu ma impresionezi cu nimic,in privinta IQ.....dovedeste ca e asa ,folosind un limbaj ce denota ca intradevar ai acel IQ, dovedit cu acele multe teste cu care te lauzi(lauda de sine nu miroase a bine)!Vezi-ti de treaba ta ca nu ti-a cerut nimeni parerea,era o opinie dar se pare ca ai fost singura atinsa,oricum chiar daca opinia altor fete a fost negativa ,ai vorbit cel mai urat dintre toate, reciteste si compara !ai avut cel mai urat mod de exprimare!hai sa incheiem aici,fiecare are dreptul la o parere!Mie si cunostintelor mele mi-a facut mult bine,ca sa vezi ca eu numai cunostinte carora le-a facut bine!Sanatate multa!Aici ne exprimam parerile despre doctori nu ne ,,spalam rufele,,chiar daca nu suntem din aceeasi familie!Parerile despre toti doctorii din lume sunt impartite ,nu imi impui tu mie parea ta asa cum eu nu ti-o impun tie pe a mea!fiecare face ce-i spune inima!Noroc mult si sa o lasam asa!Eu ii voi multumi o viata pentru ca mi-a salvat copilul!Pa si spersa ai si tu acest sentiment de multumire ptr.medicul tau,daca nu ...inseamna ca a fost o nastere simpla ce nu ti-a lasat urme adanci!
  • bostana - 25.10.2008
  • Hai sa incheiem orice conversatie intre noi doua, ca nu avem nimic de impartit!De altfel nu iti voi mai raspunde tie!
  • ada_2405 - 25.10.2008
  • ok...fiecare are dreptul la replica...si la urma urmei...fiecare medic are si esecuri si reusite...poate asa o fi cum zici tu...pe tine te-a ajutat foarte mult...dar sunt si cazuri in care a dat esec...cum a fost si cazul meu...asa este cum zici tu nu avem nimik de impartit...dar tu ai jignit prima...in cazul in care te-am jignit si eu scuza-ma...eu nu am nimik cu tine ca nici nu te cunosc ...dar am ce am cu medicul...o zi buna!

  • bostana - 25.10.2008
  • Luna a VI de sarcina! Avortul spontan. Ar parea imposibil sa se intample intr-o luna de sarcina atat de avansata, dar avorturile petrecute in aceasta perioada a gestatiei sunt nu numai dramatice dar si destul de comune. Cauzele acestor tipuri de avorturi pot fi genetice (in general trisomii sau monosomii nedetectate in prealabil), o placentatie defectuoasa, infectii castigate in timpul sarcinii care au dus la moartea fatului (rubeola, toxoplasma, etc) sau la declansarea avortului prin ruperea membranelor, traumatisme precum accidentele de masina sau cazaturile. Dar cele mai frecvente avorturi se petrec datorita unor probleme imunologice dintre care cel mai cunoscut este sindromul antifosfolipidic.
    Extras din www.infertilitate.ro ,sarcina,!cel mai tare sait de pe internet pentru femeile insarcinate!vezi si rubrica intrebari,super tare!pentru tine mariano!


  • cotet - 30.10.2008
  • Buna fetelor!Nu va mai certati pe dr. care sunt si ei diferiti si fiecare cu experienta lui.Eu de ex. am nascut cu dr.Tovarnac DAR toate investigatiile le-am facut la MEDLIFE Buc. tot la cererea lui si la Galati la Botezatu. Ce puteti cere bietului dr. atata timp cat el nu are aparatura performanta DAR cine din Braila oare are ca sa poti monotoriza o sarcina ca lumea ;niciunul asa ca daca vrei sa nu ai probleme eu cred ca ar trebui sa te duci acolo unde poti obtine cele mai bune informatii despre sanatatea fatului (copilului) tau. Dar cine nu este ciubucar in ziua de azi unde te duci trebuie sa dai bani si nu numai in sanatate.Revenind la problema mea deci eu am nascut cu Tovarnac doar atat dar in schimb omul a fost corect cu mine si mi-a spus ca "eu nu pot sa vad prea multe la ecograful meu decat ca este o sarcina in evolutie si nimic mai mult iar pt mai multe investigatii sa te duci la MEDLIFE la Buc. unde sunt dr. specialisti si iti spun toate detaliile in privinta evolutiei sarcinii. Din cate stiti la MEDLIFE nu este foarte ieftin un eco 4D unde nici la BR. si nici la GL. nu erau ,poate anul acesta sunt asa ca daca vrei cu adevarat sa nu ai probleme te duci unde sunt dr. specialisti si cu apartura de ultima generatie si nu il persecuti pe bietul dr.Dar daca tot ati avut probleme fetelor de ce oare v-ati dus la el si nu la altul ma intreb daca tot este nepriceput. Din toti dr. din Braila si Galati nu ati gasit nici unul la care sa va duceti?(asta asa ca idee).
  • cotet - 30.10.2008
  • El de mine a avut grija la maternitate acum pe bune venea la vizite de cate ori era nevoie, vizavi de alte fete care erau cu mine in salon si la care ceilalti dr. nici nu au venit sa le schimbe pansamentele 1 sapt.Apropo de bani pentru sanatatea copilului meu eu as da oricat;Dar totusi nu stiu ce aveti cu el ca saracul are cele mai mici tarife din Br. la consulataii ,ducetiva la altii sa vedeti ce scoruri practica ca eu cu sarcina am cheltuit sa imi vad pustiu zeci de milioane.Dar nimeni nu va impune sa dati dar nici el nu o sa va cera niciodata o suma de bani ; sunt cunostite care au nascut cu el cu foarte mici atentii. De ex. Botezatu are tarife ,mai mari ca in Bucuresti si eu am fost la el de n ori dar ce spune el e batut in cuie.
    Problema easte ca m-a ferit Dumnezeu de complicatii ca nu stiu ce ma faceam.

  • mirymiry - 26.01.2009
  • nu stiu cat de adevarate sunt comentariile care le-am citit, dar dr. secara ii datorez viata copilului meu. Am o fetita de 3 luni, pe care am nascut-o sub supravegherea lui. sunt braileanca, aici(braila) mi-a fost descoperit de catre dr. tovarnac de la maternitatea din braila ca am in sange toxoplasmoza gondi si ca ar trebui sa fac avort, deoarece copilul meu va iesi debil mintal si cu malformarii. Ecaxt astea au fost cuvintele dr. tovarnac cand sarcina mea avea 2 luni si jum. A exclus sa se puna problema altor analize tipand la mine si la sotul meu pe holurile maternitatii ca si dansul a terminat fac la buc si stie foarte bine ce spune. Oare l-asi intreba acum, chiar era sigur pe ceea ce sustinea? Cu parere de rau cred ca laudele aduse , nu sunt reale...
    Nu-mi doresc sa-l revad vreodata, sa-i fie rusine !
    Astfel am ajuns la bucuresti la dr. secara care mi-a supravegheat sarcina, care mi-a dat sperante dar care era intradevar bazat pe ceea ce urma sa ne confirme ca vom avea un copil sanatos. Intradevar am ajuns pana in stadiul de a face amniocenteza care a iesit cu rezultate f bune. Dr. secara mi-a spuravegheat sarcina din 2 in 2 saptamani. Era foarte sigur pe ceea ce imi spunea la ecografe , fara probabilitati. Iar in momentul de fata am un "bulgare de aur" o fetita minunata , care este sanatoasa, mi-a fost confirmata de catre dr. craciun adrian , neonatologul care mi-a luat in primire fetita la nastere. Ma intreb ce asi fi facut daca nu am fi avut totusi o situatie materiala care ne-a permis intradevar sa mergem mai departe la bucuresti la dr. secara?, si bineintles multa vointa si putere de lupta. Daca am fi renuntat in momentul in care dr. tovarnac ne-a spus la braila ca nu va fi bine sa ca ne recomanda sa fac avort , ca stie f bine ce spune.Asi fi omorat un copil sanatos. nu mi-asi fi ierta-o niciodata. Mi-ar place sa stie ca nu a avut dreptate si cate odata e bine ca dansul sa fie cel care sa-si indrume pacientii cu anumite probleme catre bucuresti. Braila lasa mult de dorit, sunt cu mult in urma. O alta tangenta neplacuta am avut-o dupa ce am nascut. Am facut febra laptelui, m-am speriat si m-am dus la urgenta la maternitate noaptea. Am fost luata in vedere de dr. Banu, care a predat stafeta dr. Salcudeanu. Dr. Salcudeanu cand m-a vazut , m-a chemat la ecograf, stiindu-ma din timpul sarcinii si stiind ca am nascut la bucuresti, mi-a spus ca am resturi de lohii si membrane si ca ar trebui sa ma chiuroteze dumnealui. Eu am refuzat dar nu s-a lasat pana nu m-a dat afara din spital punandu-ma sa semnez ca refuz interventia pe care mi-a recomandat-o. Chiar a venit dupa mine in salon si mi-a facut "observati" poruncindu-mi ca a doua zi dimineata sa ma pregatesc de chiurotaj. Refuzand m-a dat afara din spital. Din pacate multi medici din aceasta maternitate lasa de dorit. Unul dintre putinii medici caruia ii port respectul ar fi dr. Coltofeanu, un profesionist f bun, si dr. Caprariu care m-a vindecat de anexita acum cativa ani. Dar incaodata multumesc dr. Secara , datorita lui am o fetite de 3 luni, o papusa perfect sanatoasa.

  • bostana - 26.01.2009
  • Toxoplasmoza este una dintre cele mai de temut infectii in sarcina. Toate gravidele trebuie sa fie informate despre ce au de facut pentru a preveni aceasta infectie. Primul lucru este testarea pentru Toxoplasma gandii inainte de o sarcina. Daca nu ati facut acest lucru recent, ginecologul va va recomanda aceste analize medicale in primul trimestru de sarcina.


    Toxoplasmoza este una dintre cele mai de temut infectii in sarcina. Toate gravidele trebuie sa fie informate despre ce au de facut pentru a preveni aceasta infectie. Primul lucru este testarea pentru Toxoplasma gandii inainte de o sarcina. Daca nu ati facut acest lucru recent, ginecologul va va recomanda aceste analize medicale in primul trimestru de sarcina.


    Toxoplasmoza este una dintre cele mai de temut infectii in sarcina. Toate gravidele trebuie sa fie informate despre ce au de facut pentru a preveni aceasta infectie. Primul lucru este testarea pentru Toxoplasma gandii inainte de o sarcina. Daca nu ati facut acest lucru recent, ginecologul va va recomanda aceste analize medicale in primul trimestru de sarcina.


    In cazul infectiei cu toxoplasma gondii in primul trimestru al sarcinii se recomnada avortul terapeutic!Procentul este destul de mare 15% din copii au sigur malformatii fetale grave!

  • bostana - 26.01.2009
  • Multumeste-i lui Dumnezeu din suflet ca nu a avut copilasul nimic!este f.f.periculoasa aceasta boala,periculoasa si parsiva!Am o prietena la Buc.care la fel a contactat boala in primul trimestru de sarcina si cu toti doctorii mari din buc.si pot sa spun ca a fost la destui speriata de parerile pro si contra ale medicilor, nimeni nu i-a oferit certitudinea ca va fi copilul sanatos pana nu a facut amniocenteza!si ea a dormit linistitia de abia dupa aceea!cu mijloacel din braila este mai greu de urmarit o sarcina cu toxoplasma,noi nu avem in primul rand medici parazitologi,cu care sa conlucreze ginecologii!este f.greu ptr.un ginecolog din braila sa urmareasca o pacienta cu toxoplasma,este chiar frustrant! toate studiile (vezi netul)indica o mare problema in cazul infectiei cu toxopplasma!este o loterie sarcina cu toxoplasma,dar bine ca exista amnio!banuiesc ca ai facut super tratamnet pentru toxoplasma in timpul sarcinii si chiar si acest medic secara caruia ii multumesti,nu a putut sa-ti spuna cu siguranta ca este copilul ok.pana nu ai facut amniocenteza?nu?deci si el a fost cumva indoielnic,dar avand posibilitatea multor investigatii in Buc.si-a permis sa riste,lucru care in braila nu prea si-l permit multi medici!nu blama doctorul el ti-a spus scurt parerea lui,tu ai luat decizia care ti s-a parut tie corecta,poate ca modul in care ti-a spus-o a fost urat,dar ce medic din braila risca sa supravegeheze o sarcina cu toxoplasma,iti spun eu...nu multi!nici unul nu risca !Multumeste-i lui Dzeu ca nu a avut copilul nimic,nu doctorilor...!sanatate multa!
  • bostana - 04.02.2009
  • Vad ca si despre Secara se spun multe...totdeauna o sa fie lume si multumita si nemultumita de un doctor!La fel si despre marii doctori din BUCURESTI, Albu Dinu,Tutunaru Daniel,Cioflan horia,Vladareanu Radu,Ancar Virgil,Botezatu din Galati,Pelinescu,Herhelegiuetc...cititi despre toti doctorii mari din Romania si o sa auziti pareri pro si contra despre ei....asta-i Romania si daca nici cei de la buc nu au aparatura in spitale,apai ce sa le mai cerem celor din provincie!nu pot sa faca minuni cu mainile goale!nu?
  • ana-mariar - 05.02.2009
  • de ce toata lumea care scrie despre toti medicii scrie numai de rau?
    eu am mers in continuare pe mana dl dr tovarnac si acum dupa tratament sunt insarcinata in 6 luni. totul decurge ok, sunt mai mult decat multumita.
    oare nu exista si gravide sau mamici multumite de dr care sa impartaseasca experienta lor?
    ne-am obisnuit doar sa fim rai?
    cele care scriu de rau tb sa se gandeasca inainte daca nu cumva se asteptau la ceva prea spectaculos. ce vreti sa vina med sa va cocoloseasca? ei prin def tb sa fie mai duri. sunt med nu dumnezeu. fiecare are si reusite dar si cazuri carora nu le fac fata.

  • bostana - 05.02.2009
  • Salut,iubita si sa fie intr-un ceas bun!imi pare bine ca ai avut incredere in dr.si eu am avut si a fost f.bine...!ai dreptate daca nu ar fi duri,nu ar fi medici!cu unii se impaca bine ,cu altii nu prea...ce noi ne intelegem toti?imi pare bine pentru tine ca ai ramas insarcinata,ai mare grija si asculta-ti dr ca de el depind multe in continuare!sanatate si scrie-mi pe mess,am dat adresa undeva mai sus!pupici

  • vavaly2007 - 07.02.2009
  • Buna mamici si mai ales viitoare mamici. sper sa nu va lasati influentate in alegerea medicului de comentariile rautacioasesau de exemplele negative. pana la urma e vb si de relatiile interumane, omul cu care tu te intelegi foarte bine altcuiva i se poate parea imposibil. Si eu am nascut in aceasta toamna cu domnul doctor Tovarnac si am fost foarte multumita. am fost la toate controalele in timpul sarcinii si mi a placut ca nu m a chemat aiurea la controale numai ca sa imi ia banii si mi a recomandat cu caldura sa fac si alte investigatii daca am posibilitatea in alta localitate. eu m am dus de fiecare data cu temele facute, f bine informata si cu intrebarile pregatite si a fost intotdeauna foarte deschis la orice intrebare oricat de ciudata ar fi fost. am facut si dublu test si triplu test si ecografie 3D si 4D in Iasi ptr ca pe acolo m au purtat pasii in perioada sarcinii. mi a explicat ca in braila mijloacele de investigatie sunt limitate. acum eu poate am fost norocoasa avand o sarcina fara complicatii sau motive de temere dar adevarul e ca m am dus in maternitate ptr nastere cu o foarte mare teama nestiind la ce sa ma astept (de fapt asteptandu ma la ce era mai rau ). dar am avut parte numai de surprize placute , domnul doctor m a tratat cu toata atentia fara sa fiu vreo pacienta speciala ptr dansul. daca as fi vrut sa caut nod in papura m as fi suparat si eu ca m a programat pe data de 6 ptr cezariana iar dim cand m am dus dansul nu era ptr ca intra de garda abia la pranz. dar mi a facut domnul salcudeanu internarea si cand a venit si dansul totul a fost ok, seara am intrat in operatie si totul a decurs f bine , am nascut o frumusete de baiat de 4100 kg fara nici o complicatie. oricum in timpul spitalizarii am primit toata ingrijirea necesara, mi a facut antibiotice , schimbat pansament, ceea ce la celelalte fete din salon nu am vazut. la inceputul alaptarii am avut probleme ptr ca mi s au infundat canalele si am facut o mastita. mi a placut felul in care a actionat, nu a luat hotararea de unul singur, fiind o problema destul de delicata si s a consultat cu domnul salcudeanu si a tinut cont de experienta dansului. asta spune mult despre el ca om.
    oricum eu am luat decizia sa numai ascult la tot felul de prapastii care se spun in jurul meu si sa ascult numai lucrurile pozitive. si cel mai important cred ca este sa fim realisti si bine informati. si medicii sunt oameni si fiecare are felul lui de a trata o problema, unii isi asuma anumite riscuri, altii nu.
    va doresc sanatate multa si intelepciune sa ne crestem frumos bebeii.

  • bostana - 11.02.2009
  • Dragele mele mamici si viitoare mamici am tot citit diverse postari si diverse subiecte pe tema echografiilor de sarcina: morfologie, 2D, 3D, 4D, doppler, medici specialisti etc.

    O sa incerc sa adun la un loc toate informatiile pe care le am eu despre toate acestea, ca una ce cunosc aceasta zona din interiorul lumii medicale.
    Din ce am citit constat cu mare amaraciune ca, din pacate, in relatia gravidutzelor cu medicii lor, cel mai adesea, nu primeaza interesul pt. bunastarea si starea de sanatate a gravidei si a bebelului ce urmeaza a se naste, ci interesele materiale ale medicilor. Cu siguranta, si din cauza lipsei de timp, medicii nu explica pe indelete pacientelor lor ce inseamna 3D, 4D, etc.
    In primul rand si inainte de orice sa stabilim un lucru foarte important, care pe unele dintre voi cu siguranta le va uimi, si anume acela ca 3D si 4D luate ca entitati de sine statatoare sunt doar niste chestiuni avansate de tehnica in domeniu, aparute cu scop pur comercial.
    Daca va intereseaza sa stiti daca bebele ce urmeaza a vi se naste va fi sanatos si fara malformatii, echografia pe care o faceti se numeste echografie de morfologie fetala si se face cu sonda 2D, care ia imagini transversale ale organului pe care este pozitionata. Informatia obtinuta se refera doar la morfologia organelor, nu si la functiile lor.
    Cu alte cuvinte putem afla doar daca organele respective sunt sanatoase, nu si daca vor functiona corect, presupunand doar ca un organ sanatos va si functiona corect. Pentru functiile organelor se va folosi, intradevar, testarea genetica.
    Daca vreti sa obtineti niste imagini statice frumoase cu bebele vostru (niste poze, cu alte cuvinte), sonda folosita este cea 3D, care reda niste imagini ale invelisului intregului corp sau doar a anumitor parti ale corpului bebelusului, dar ATENTIE, fara sa ne 'spuna' nimic despre starea de sanatate a

  • bostana - 11.02.2009
  • Dragele mele mamici si viitoare mamici am tot citit diverse postari si diverse subiecte pe tema echografiilor de sarcina: morfologie, 2D, 3D, 4D, doppler, medici specialisti etc.

    O sa incerc sa adun la un loc toate informatiile pe care le am eu despre toate acestea, ca una ce cunosc aceasta zona din interiorul lumii medicale.
    Din ce am citit constat cu mare amaraciune ca, din pacate, in relatia gravidutzelor cu medicii lor, cel mai adesea, nu primeaza interesul pt. bunastarea si starea de sanatate a gravidei si a bebelului ce urmeaza a se naste, ci interesele materiale ale medicilor. Cu siguranta, si din cauza lipsei de timp, medicii nu explica pe indelete pacientelor lor ce inseamna 3D, 4D, etc.
    In primul rand si inainte de orice sa stabilim un lucru foarte important, care pe unele dintre voi cu siguranta le va uimi, si anume acela ca 3D si 4D luate ca entitati de sine statatoare sunt doar niste chestiuni avansate de tehnica in domeniu, aparute cu scop pur comercial.
    Daca va intereseaza sa stiti daca bebele ce urmeaza a vi se naste va fi sanatos si fara malformatii, echografia pe care o faceti se numeste echografie de morfologie fetala si se face cu sonda 2D, care ia imagini transversale ale organului pe care este pozitionata. Informatia obtinuta se refera doar la morfologia organelor, nu si la functiile lor.
    Cu alte cuvinte putem afla doar daca organele respective sunt sanatoase, nu si daca vor functiona corect, presupunand doar ca un organ sanatos va si functiona corect. Pentru functiile organelor se va folosi, intradevar, testarea genetica.
    Daca vreti sa obtineti niste imagini statice frumoase cu bebele vostru (niste poze, cu alte cuvinte), sonda folosita este cea 3D, care reda niste imagini ale invelisului intregului corp sau doar a anumitor parti ale corpului bebelusului, dar ATENTIE, fara sa ne 'spuna' nimic despre starea de sanatate a

  • amashi - 16.02.2009
  • buna dragelor
    ma sperie ce vad ca sp despre dr tovarnac dar va asigur ca nu este asa eu sunt pacienta dansului de aproape 4 ani si nu mi s-a intamplat nimic din ce sp si va asig ca nu am avut osarcina fara probleme

  • amashi - 16.02.2009
  • am fost la dansul si inainte si in timpu;l sarcinii si dupa ce am nascut si nu a tipat niciodata la mine mi-a recomandat nastere vaginala si nu cezariana cum fac ceilalti medici ca sa cast ceva mai multi bani chiar au per cand veneam la control insarcinata fiind si nu i-am dat de fiecare data fiecare da dupa buzunar si vr sa sp ca sa purtat la fel. in per cand eram insarcinata si/a desch cabinet part si niciodata nu mi-a sp sa-l caut la cabinetul part chiar nu pot sa cred ce se sp despre dansul. eu am nascut normal si in urma nasterii din cauza moasei am ramas cu o rana pe col, rana pe care am desc la 1 an si 4 luni dupa nastere. mi-am fct papanic si am mers la dansul am facut multe luni de trat si in zadar dansul mi-a dat recomand la o clinica din bucuresti
  • amashi - 16.02.2009
  • sa fim serioase cati din medicii ginecologi din braila te trimit la bucuresti pt investigatii cati colab ci medicii din buc sau gl. la buc mi-a sp exact ce mi-a sp si dl doctor TOVARNAC si anume ca va tb sa ma operez, conizatie.Dl dr m-a operat aici la br si momentat sunt bine au fost ceva probl normale dupa operatie dar in rest nu am ce sa-i reprosez. l-am rugat sa-mi expl unde nu am inteles si NU A TIPAT NICIODATA LA MINE. si de cate ori am fost in spital venea la vizita si dupa ce term progr la cabinetul dansului si nu sunt singura pacienta la care venea ci la toate ale dansului
  • bostana - 16.02.2009
  • Subscriu la cele spuse de tine amashi!
  • bostana - 16.02.2009
  • Si eu tot de 3 ani sunt pacienta dlui si pot sa spun ca s-a purtat ok,super ok de fiecare data!
  • amashi - 16.02.2009
  • ca este mai dur banuiesc ca este normal in meseria dansului dar nu cred ca a fost atat de dur incat sa jigneasca pe cineva. ca medic nu am ce sa-i reprosez in prezent si sper ca dl sa-l tina asa bun am fost in sp pe per sarcinii mult dar nu am auzit pe nimeni sa sp ceva de rau despre dansul. dpmeudv este un medic exceptional care vr sa-si aplice experientaa dar din pacate nu va puteam atat timp cat maternitatea nu este dotata cu toata aparatura necesara.
  • amashi - 16.02.2009
  • se poarta la fel si cu cele cu banii si cu cele fara bani.inteleg pierderea fiecaruia dar tb sa gandim si sa analiz bine toate cauzele si apoi sa aruncam cu noroi
  • amashi - 16.02.2009
  • se poarta la fel si cu cele cu banii si cu cele fara bani.inteleg pierderea fiecaruia dar tb sa gandim si sa analiz bine toate cauzele si apoi sa aruncam cu noroi
  • bostana - 16.02.2009
  • iMI ADUC AMINTE ce mi-a spus cand eram in spital internata cu probleme de sarcina,,daca simt ca ma depaseste ceva te trimit imediat la Bucuresti !,, Ce medic din braila ar spune asa ceva?
  • amashi - 16.02.2009
  • ai dreptate bostana
    cati din medicii brailene recunosc ca ii depasesc problema so din pacate avem medici pe care ii depasesc de mult problem asa ela noi cand apare ceva nou si bun primul lucru este sa sp nu sa criticam si apoi sa ne info despre acel lucru

  • amashi - 16.02.2009
  • am intrat intamplator pe aceasta pag si cand am vz dr tovarnac am fost curioasa dar cand am vz ce se sp m-am simtit obligata sa intru si sa vb despre dansul
    asa cum este de fapt. cand am vz ca ceva nu este in regula l-am sunat si poate chiar nu a fost ceva urg si nu a tipat sau sa fac cum fac altii.a vb frumos chiar azi am fost la dansul la sp pt control si mi=a sp daca imi este frica sa stau acasa *avand in vedere ca am fost op ma poate interna pt 2 zile. nu am vr pt am copil acasa
    chiar nu inteleg cum unii oamenii pot fi asa de rai cu el

  • amashi - 16.02.2009
  • dansul imi aminteste de dl dr gheorghiu eugen, un alt medic extraordinar care m-a salvat de la o -sarcina extrauterina- pe care o vz o anume dna dr. nu am avut 2 luni menstr am fct test a iesit neg normal m-am uitat in ziar si am luat un nr de tel al unei dne dr. am fost la cabinet ...control ecograf....da aveti sarcina extrauterina tb sa va operez si ce ma marcat a fost raceala cu care ma trat si mai ales mi-a sp Sa stii ca ti se reduc sansele de a mai avea copii pana 50% maine vii la mater si te operez. sotul meu era pe hol nici nu am putut sa-i sp ce mi-s sp dna dr plangeam... am aj acasa si cumnata este op de dr gheorghiu l-a sunat era de garda in aceea seara, dzeu a vr asa, m-am dus m-a vz si mi-a sp din start ca nu e extraut dar sa facem analiz si vedem apoi. am avut anexita bilaterala dupa o sapt de trat nu am mai av nimic apoi 6 luni amfct trat pe per menstr. tot dl dr gheorghiu mi-a sp ca la anexita nu am ce face tb sa ma fewresc de frig chiar ia sp sotului meu O vezi ca are o pereche de sosete ii mai pui una. Sa-i dea Dumnezeu sanatate dlui dr gheorghiu care din pacate nu mai profeseaza este la pensie. profes. nu ai ce sa-i reprosezi. si dlui dr tovarnac la fel, isi face treaba bine lasa-l dl sa-si faca treaba
  • amashi - 16.02.2009
  • poate unde eu sunt impotriva chiuretajelor. stiti ce ma surprinde si ma bucura la dl dr tovarnac ca la cabinetul dansului nu face chiuretaje. bravo lui asta sp mai multe decat ar fi sp oricine in apararea dansului.
  • bostana - 18.02.2009
  • iubita da-mi si mie id-ul tau,adresa mea de mail e pe undeva pe sus!azi mi-am facut si eu papanicolau ...astept raspunsul!

  • galp - 19.02.2009
  • Buna tuturor! Am citit tot timpul ce ati mai scris si am vazut tot felul de pareri. Vreau sa va spun ca am aflat ce a oprit sarcina mea la 16 sapt. Am fost infectata cu toxoplasmoza (Igg) si de aceea am pierdut sarcina. De ce? Ca d-l dr. Tovarnac nu mi-a recomandat sa fac si acest tip de analiza. Asta e! Am vazut inca o data ca este prea mandru sa admita ca a gresit. Acum merg la alt medic m,ult mai constiincios si mai atent cu noi cele care dam viata, si in organismul carora au loc cele mai multe modificari pe timpul sarcinii. Va pup!
  • bostana - 19.02.2009
  • Buna iubita!sa ai un bebel frumos si sanatos ca ai patimit destul prima oara!sfatul meu,indiferent de doctor fa-ti tu toate analizele care crezi ca ar trebui facute fara sa ti le de-a doctorul,nu astepta multe de la ei,mai multe pretentii sa ai de la tine!tu citeste si du-te si intraba-l apoi pe dr,ei sunt super ocupati si nu au timp de toate,asta este adevarul!citeste si fa-le si pe cele care tb si pe cele care nu tb.!sanatate si sa ai o sarcina usoara!
  • bostana - 19.02.2009
  • P.S Si eu la inceputul sarcinii am fost panna la 2 luni la dr.Botezatu din Galati,pe care la fel il lauda f.multa lume si nu mi-a dat sa fac nici-o analiza!!!!!nici cele uzuale!se baza pe ecograf ,ca deh de acolo ieseau banii,dar eu citind pe net imi facusem multe,multe analize,toxo,citomeg..etc,la initiativa mea,iar la toxo imi iesise Igm F.MARE,Igg negativ...stii ce mi-a spus ca am toxo si sa fac tratament,ori sa ma ierte dzeu orice dr.stie ca Igg negativ ,indiferent de Igm inseamna anticorpi la boala!si am plecat de la el...dar iti spun toate si multele analizele din sarcina le-am facut la initiativa mea!Este grija mea sa vad ce ar trebui facut!nu ma bazez prea mult pe altii!asa mi se pare mie corect!si intradevar e greseala lui daca nu ti-a dat sa faci aceasta analiza,dar fa tu tot ce tb.facut!
  • amashi - 19.02.2009
  • buna dragelor
    bostana id-ul meu il vrei ?
    draga galp imi pare rau pt pierderea ta sunt mama si imi imaginez prin ce treci. da ai dreptate ca ar fi tb sa -ti recomande aceasta analiza toxo daca am fi fost in alta tara poate va fi si la noi la fel cand se va sch sistemul sanat. si toate vor fi asa cum tb daca ca e sa mergem asa inseamna ca si medicul de fam este vinovat ca nici el nu a recomandat acesta analiza. te inteleg dar asa a sp si bostana tb sa ne preocupam sa ne interes noi si apoi sa-i intreb pe ei. la tine sp ca a fost din cauza dr ca nu a recomandat analiza dar eu ce sa sp ca moasa m-a aranjat pe restul vietii, ca a tb sa indur atatea si mai ales ca in timp am sa devin sterila norocul meu este ca am un copil deja acum sp tu ce ar tb sa fac ? sa ma duc sa o omor m-ar ajuta cu ceva ? nu

  • amashi - 19.02.2009
  • tb sa trec peste asta ca nu am ce face da si eu imi doresc sa se sch multe in spitalele noastre si inclusiv medicii sa mergi cu inima desch sa nu-ti fie teama sa te internezi pt una si sa capeti alta. vor dura multi pana vom aj sa stam linistiti poate nici nu apucam.... problema nu este intotdeauna de la medic. tine minte ce iti sp >pestele de la cap se imbute>. nu vr sa crezi ca ii iau apararea dr tovarnac asa...dar tot ce ti-am sp despre el este adevarat si nu am de ce sa mint
    am o prietena care a pierdut m multe sarcini chiar a fost la dr marinescu la bucuresti, cel care a facut experimentul cu fem aceea care a nascut la 67 ani si sa trat cu dansul aproape 2 ani si nu a reusit sa duca o sarcina pana la capat si s-a dus la dr botezatu la galati si vr sa-ti sp ca are un baietel de 3 ani acum frumos si sanatos. sp cineva aici ceva de dr tutunaru din bucuresti ca e bun etc, aseara la tvr 1 a aratat un reportaj cu o fem care a avut problem ca la cezariana dr nu stiu ce a fct si copilul a ramas cu sechele pe creier imi pare rau ca nu am vz reportajul de la inceput am prins la sf. deci ..........te inteleg

  • amashi - 19.02.2009
  • o mai sp din nou nu am ce sa-i reprosez dr tovarnac, imi pare rau pt cele care nu-l plac dar acesta e adevarul
  • amashi - 19.02.2009
  • am avut o sarcina cu probleme tb sa recunosc ca pe 6 luni am avut o sangerare,era sa pierd copilul si daca se intampla doamne fereste era numai din vina mea pt ca nu am respectat ce mi-a sp dr adica repaos la pat fara efort dar de unde....repaos....am si eu piticii mei imi place curatenia si nu puteam sa stau, puneam aspiratorul, spalam cada ....toata baia chiar asta a fost si cauza sangerarii si dl dr m-a intrebat daca am fct ceva efort si bineinteles cum facem noi........nu dle dr. daca am sp asta nu acuz pe nimeni pur si simplu sp ce am facut din pacate. eu chiar si cu o zi inainte de a naste seara adica si dim la 8 am fost la maternitate cu membrane fisurate, m-am urcat pe scaun si am sters geamurile cand stau si ma gandesc chiar am fost inconstienta .......da ........
  • amashi - 19.02.2009
  • asa ca fetelor nu faceti ca mine va rog si mai ales cel m important dupa naste (si nu numai) faceti testul papanicolauou, macar 1 data pe an nu stati ca tot noi platim MAI BINE SA PREVENIM DECAT SA TRATAM
    va pup mult si sanatate cat pt 1000 de ani

  • galp - 20.02.2009
  • Multumesc pentru sfaturi la amandoua! Chiar am sa le urmez! Multa sanatate tuturor. Va pup.
  • bostana - 20.02.2009
  • DA,amashi ,id tau!
  • bostana - 20.02.2009
  • Ieri mi-am luat si eu raspunsul la papanicolau!mi-a iesit CII cu o inlamatie ceva,am vrut sa ma duc la dnul.dr sa-l intreb ce si cum dar...nu am putut intra,era o mare de lume la usa lui!deci ,totusi este printre primii medici bine cotati din Braila!fara suparare!
  • bostana - 20.02.2009
  • De curiozitate draga mea galp,la ce medic te duci?nu te supara de intrebare!
  • amashi - 20.02.2009
  • sal fetelor
    am sa-ti tri m id meu draga mea e bine ca ti-a iesit c2 adica eu am avut c3, inflamatia se poate trat dar tb sa mergi la dr neaparat
    ca sa trat infl
    pupici

  • bubumic111 - 21.02.2009
  • de multe ori am citit ceea ce se scrie aicid espre dl dr tovarnac. nu stiu de ce se spun astfel de lucruri. eu de exemplu nu am posibilitati materiale. am fost la dl dr de nenumarate ori si am avut pb mari. tot prin concediu medical etc... nu i-am dat nici un ban d-zeu imi este martor. nu am avut. odata nu a tipat la mine, nu s-a purtat urat, m-a invatat tot ce tb facut, mi-a dat de facut analize (inclusiv toxoplasmoza, citmegalus virus, listerya, etc), cred ca depinde si de ce ceri si de cat te vede de interesata sa fie totul bine. am fost de cateva ori si la cab particular sa vada analizele si mi-a zis ca pt asa ceva nu imi ia banii. sunt si persoane rautacioase inteleg dar lasati omul in pace ca mai bun ca el la br in maternitate nu gasiti. cand dansul nu a fost m-a internat un alt medic, nu dau nume, mare specialist, care nici nu a vb cu mine m-a tinut cu un no spa pana a venit med meu. am tras at cam 14 zile sa imi revin dupa ce med acela nu mi-a dat decat no spa cand eu sangeram. noroc ca a venit dl dr si mi-a salvat fetita. nu am avut si nici nu am o sarcina usoara. bebe meu are acum 5 luni si jum o minune de fetita. ii multumesc dl dr pt tot si fetita mea este inca bine numai din ajutorul dl dr. altfel cred ca as fii pierdut si sarcina aceasta. am sa il pomenesc toata viata mea.
  • amashi - 21.02.2009
  • buna
    vedeti fetelor ca este un om deosebit cum rar se mai gaseste la noi asa ceva, dr tovarnac este si va fi un medi c expectional d toate pdv asa cele care sp asa de dragul de a face o conversatie va rog ........... lasati-l sa-si faca meseria. eu am mare incredere in dansul si nimic nu ma va face sa-mi pierd increderea. tot ce pot sa-i doresc este sanatate si sa-l tina dumnezeu asa cum este. va multumesc dle dr pt tot si tot ceea ce faceti femeile din braila

  • amashi - 21.02.2009
  • sa-ti traiasca bebelusa bubumic111
    si subscriu ceea ce ai sp LASATI OMUL IN PACE SA-SI FACA TREABA

  • amashi - 21.02.2009
  • buna bostana
    ai gasit mesajul de la mine in mesaj privat
    ai reusit sa aj la dl dr ?
    sanatate astept vesti de la tine

  • bostana - 22.02.2009
  • buna iubita,nu am nimic in mesaje private!nu stiu cat de bine or functiona!oricum vezi ca am adresa mea de mail mai sus,prin 18.02.2008!nu am ajuns la dr,inca dar saptaman asta il voi suna ,ca altfel vad ca nu se mai poate intra ,e ,,super,, coada !sper sa reusesc ,daca nu ma duc la spital cu toate ca e mai nasol acolo!oricum nu o mai aman ca mi-e frica!te tin la curent,astept vesti pe mess de la tine!
  • rose2009 - 10.03.2009
  • un dr de nota 10+ cum rar mai gasesti in braila.chiar daca sarcina mea s-a oprit din evolutie la 8 sapt dl dr s-a purtat extraordinar cat timp am fost internata. am inteles ca nu a fost vina mea si nici a lui pt sarcina mea oprita din evolutie si o sa continui sa merg la dansul la ur sarcini.un medic super chiar daca poate parea un om mai dur caruia nu-i prea place sa discute mult.
  • bubumic111 - 11.03.2009
  • si prima mea sarcina s-a oprit din evolutie tot la 8 sapt. am citit pe net ca sunt destul de frecvente cazurile cand prima sarcina se opreste din evolutie in primele sapt fara vre-o explicatie anume.
    am facut analizele pe care mi le-a dat tot dansul, un pic de tratam si am ramas din nou. de la inceput mi-a zis sa vin la dansul, cum aflu ca am ramas si imi da trat si o sa fie bine. acum am 6 luni si fetita e bine exact cum mi-a spus dansul. va multumesc din inima dl doctor. si in ceea ce spun fetele ca e ciubucar.... hmmm... eu nu am dat nimic ca nu am avut si nu s-a purtat niciodata urat cu mine da chiar a f foarte dragut si am mai si glumit.
    ai mare incredere rose in ce spune dansul si fa exact ce iti recomanda si ai sa iti strangi si tu la piept in curand bebelusul. mult succes.

  • amashi - 11.03.2009
  • ma bucur ca ati sarit in apararea dl dr tovarnac si pe buna dreptate CACI ISI FACE DATORIA SU NUUUUUUUUU ESTE CIUBUCAR. ATENTIE LASATI-L IN PACE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SA-SI FACA MESERIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  • ameliag - 13.04.2009
  • dati-mi si mie un nr.de tel deal lui va rog
  • bostana - 17.04.2009
  • 0744471727
    cabinet:Calea Galati nr.49 Bl.6 parter ,ai sa vezi o barza cu un copil in cioc!

  • rose2009 - 24.03.2011
  • intre timp am dus o sarcina dificila la capat tratandu-ma cu dansul....am fost f multumita si acum sunt fericita mamica a unei fetite de 1 an...felicitari dr pt profesionalismul dvs....

Comenteaza si tu!
Pentru a vota si/sau comenta trebuie sa te autentifici sau sa devii membru.